halløj
vinylrens..til at friske udvendigt plast op,,mætter plastikken og giver lang holdbar glans................
lakpolish....ja til at polerer bilen med.......
lakkonservering......påføres ALT lakeret metal...incl dørfalser...indvendig på bagklappen,,,altså det behøver ikke at være blevet poleret,,,det giver kanon glans bare overfladen er ren......nu skal i ikke bare give bilen lakkonservering og springe poleringen over...det holder ikke ret længe,,,,,så smøg ærmerne op
kabinefinish........når alt plast inde i bilen er gnubbet godt med sæbespånevand,,,,ja tro det eller lad være det giver en rigtig go overflade

.....men er det ikke nok og man vil ha lidt extra der oveni lugter lidt af ny bil er kabinefinish svaret......
nu bruger vi jo maskiner til at polere bilerne for man skal ha varmen for at få voksen ned i lakken,,,,,,men da det bare er voks er det eneste der kan ske hvis man bruger klør 5 i stedet at holdbarheden af poleringen bliver nedsat,,,,,,,,,så køb jer en polermaskine,,,kan jo fås til rimelige penge rundt omkring,,,,jeg vil tro at de er okay...........
og så prisen....ja uha da da nordjyder som jeg er jo meget økonomiske bevidste,,,nogle kalder det nærige
nej spøg til side...alle flaskerne koster i nærheden af 100 kr.....så ergo tager jeg 100 kr lige ud og tjener et par kroner pr flaske,,,,,,ja i læste rigtigt,,,,jeg vil bare ikke tjene penge ...det må være det jo
jeg kan også skaffe andre produkter.....rensevæske til en gang motorrumsvask
motorrumsvoks,,,,,,giver motorrummet et kanont udseende efter rengøring,,,,alt ser sprit nyt ud
plus andre ting men nu har jeg ondt i mine 2 taste fingre
hva det koster at sende ved jeg ikke,,,men jeg skal nok finde ud af det....det kan vel ikke koste alverden??????????
jeg er også ved at lave priser på hvis jeg skal gøre det for jer,,,,,,,det er jo noget hurtigere for jer og resultatet bliver bestemt ikke dårligere af at jeg har de rigtige maskiner osv.........men lad os nu se
jeg skal jo også nå at sprøjte jeres biler........jeg kan se på bestillingerne at ikke mange tror at deres biler ruster,,,tsk tsk tsk