Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: proff bilpleje produkter

proff bilpleje produkter 19 år 11 måneder siden #9688

• 's profilbillede
Jeg er også klar.
Så kan vi få fjernet de ridser der er i vores kærlighed. :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

optima 19 år 11 måneder siden #9689

• 's profilbillede
halløj

vinylrens..til at friske udvendigt plast op,,mætter plastikken og giver lang holdbar glans................

lakpolish....ja til at polerer bilen med.......

lakkonservering......påføres ALT lakeret metal...incl dørfalser...indvendig på bagklappen,,,altså det behøver ikke at være blevet poleret,,,det giver kanon glans bare overfladen er ren......nu skal i ikke bare give bilen lakkonservering og springe poleringen over...det holder ikke ret længe,,,,,så smøg ærmerne op 8)

kabinefinish........når alt plast inde i bilen er gnubbet godt med sæbespånevand,,,,ja tro det eller lad være det giver en rigtig go overflade :lol: .....men er det ikke nok og man vil ha lidt extra der oveni lugter lidt af ny bil er kabinefinish svaret......

nu bruger vi jo maskiner til at polere bilerne for man skal ha varmen for at få voksen ned i lakken,,,,,,men da det bare er voks er det eneste der kan ske hvis man bruger klør 5 i stedet at holdbarheden af poleringen bliver nedsat,,,,,,,,,så køb jer en polermaskine,,,kan jo fås til rimelige penge rundt omkring,,,,jeg vil tro at de er okay...........

og så prisen....ja uha da da nordjyder som jeg er jo meget økonomiske bevidste,,,nogle kalder det nærige :P

nej spøg til side...alle flaskerne koster i nærheden af 100 kr.....så ergo tager jeg 100 kr lige ud og tjener et par kroner pr flaske,,,,,,ja i læste rigtigt,,,,jeg vil bare ikke tjene penge ...det må være det jo :lol:

jeg kan også skaffe andre produkter.....rensevæske til en gang motorrumsvask

motorrumsvoks,,,,,,giver motorrummet et kanont udseende efter rengøring,,,,alt ser sprit nyt ud 8)

plus andre ting men nu har jeg ondt i mine 2 taste fingre

hva det koster at sende ved jeg ikke,,,men jeg skal nok finde ud af det....det kan vel ikke koste alverden??????????

jeg er også ved at lave priser på hvis jeg skal gøre det for jer,,,,,,,det er jo noget hurtigere for jer og resultatet bliver bestemt ikke dårligere af at jeg har de rigtige maskiner osv.........men lad os nu se :)

jeg skal jo også nå at sprøjte jeres biler........jeg kan se på bestillingerne at ikke mange tror at deres biler ruster,,,tsk tsk tsk :cry:

hov glemt 19 år 11 måneder siden #9690

• 's profilbillede
hej igen

de forskellige slibemiddler til lakken har jeg jo også.....men det kan ende meget galt hvis man ikke har lidt styr på det,,,,,,,,,,i kan godt købe det men jeg foreslår at i ringer til mig for at få en brugsanvisning..........man kan hurtigt lave flere ridser,,,og det er jo surt :roll:

er bilen hvidlig..meget ridset...mat....så skal lakken slibes ned for at få det bedste resultat er min erfaring,,,,,men det afgør i jo selv 8)

guide 19 år 11 måneder siden #9691

• 's profilbillede
halløj

jeg ser lige om ikke der kommer en gammel kasse ind her i ugen,,,,så laver jegf lige en billed-guide,,,,det er jo noget nemmere at forholde sig til..........plus at resultatet jo taler for sig selv........nå i tror mig ikke,,,,nej nej vent nu og se 8)

ja ja ja rolig nu 19 år 9 måneder siden #9692

• 's profilbillede
halløj

ja ja nu tror i jo nok at jeg har glemt alt om det her projekt :lol:

nej nej men sprøjter fra 0530-1800 hver dag 8)

men fik bestilling på 2 stk poleringer igår..en mørk blå med gode ridser og en rød der ser ud som om at det er spildt mælk ud over den.....så nyu kommer guiden snart 8)

hov løgn 19 år 9 måneder siden #9693

• 's profilbillede
det er faktisk fra 0430-1800...uhaaa da :shock:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder