Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vibrerer i den ene sidedør ved accelration og hård blæst...

Vibrerer i den ene sidedør ved accelration og hård blæst... 20 år 4 uger siden #1053

• 's profilbillede
Ja, min galant fra 1992 har det med, at når jeg accelrerer dvs op i omdrejninger :) - og når jeg kører i hård blæst, så vibrerer døren ligesom mod gummilisten i føresiden.

Nogle der herinde der har prøvet det samme?

Har hørt at det ikke er en kendt svaghed, men ku lige høre...

Kan sige, at det bestemt ikke ser ud til, at den er tidligere skadet.
(og faktisk er det blevet lidt bedre nu. måske pga varmen, he ved det faktisk ikke) MEN vil gerne have det helt væk!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 20 år 3 uger siden #9465

• 's profilbillede
Nu skriver du ikke hvor på døren den vibrere, men umiddelbart skulle det være muligt at justere døren ind således at den går tættere på karossen.

Re: RE: 20 år 3 uger siden #9466

• 's profilbillede
Mix skrev:
Nu skriver du ikke hvor på døren den vibrere, men umiddelbart skulle det være muligt at justere døren ind således at den går tættere på karossen.

Ja det var netop også det jeg tænkte, at man måske kunne.
Som om at den ikke går tæt nok ind nemlig.

Det er toppen af føredøren.

Vibrerer i den ene sidedør ved accelration og hård blæst... 20 år 3 uger siden #9467

• 's profilbillede
hvis det kon er i toppen af døren den vibrere så er det bare at åbne døren køre vinduet med og så hive lidt indad i toppen af vindusrammen mens man holder igen på døren, jeg havde samme problen med min 91 galant og det hjalp

Vibrerer i den ene sidedør ved accelration og hård blæst... 19 år 10 måneder siden #9468

• 's profilbillede
det var da godt jeg lige så det her indlæg :) for jeg har nøjagtig samme problem med min Galant fra 92... døren vibrerer en del når man kommer op i motorvejs fart.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder