Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Fra manuel- til automatgear

Fra manuel- til automatgear 20 år 1 måned siden #1045

• 's profilbillede
Hej rødder

Er der nogle der har erfaring med at skifte fra manuel- til automatgear på en mitsubishi galant E33A??

Er det for stort et arbejde til at man gider gå i gang med det?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fra manuel- til automatgear 20 år 1 måned siden #9404

• 's profilbillede
Jeg har prøvet den anden vej rundt,fra automat. til manuel.
Jeg vil ikke sige det var vanskelig,det tog en hel weekend.
Jeg tror dog ikke det kan betale sig for dig,med mindre der er en sindsyg god grund.
Jeg skiftede fordi det er ikke til at opdrive en ordenlig automat gearkasse med få kilometer.
Og dem som der har gået få kilometer koster spidsen af en jetjager, plus de er nok de svageste gearkasser misubitshi har lavet,efter min mening.
Min gearkasse var færdig efter 150000 km.
Skal dog også nævne du løber også ind i en del problemer med ledninger og alt mulig, det var nemmer for den anden vej den de bare blev i overskud.
Men hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde skriver du bare.
Mvh. Luppe

Det var forresten på min E33 2,o glsi jeg lavede overstående.

Fra manuel- til automatgear 20 år 1 måned siden #9405

• 's profilbillede
Hey Luppe

Der er sådan set ikke rigtig nogen overordnet grund til at skifte gearkassen.. Jeg har bare en lyst til at få automatgear, da jeg er træt af at kører i kø og rode rundt i den gryde hele tiden.

Planen var at hive en komplet øse hjem fra Tyskland og så eller kaste alt hvad er end er noget værd over i min.. Men det skal bare kunne hænge sammen tidsmæssigt og økonoisk.. Ellers må jeg bare overveje at skifte min E33A ud med en Sigma

Jeg synes nu også at de manuelle gearkasse fra Mitsubishi er noget skrammel, de holder i hvert fald ikke bilen/motorens tid ud.

Fra manuel- til automatgear 20 år 3 uger siden #9406

• 's profilbillede
Jeg har automatgear i min galant, og det er jeg super glad for! den har kørt 254000 nu, og der er ingen problemer!
Jeg skifter gearolie en gang om året, for at den skal ha det godt...

den kører 80 km/t ved 2000 omdr
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder