Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 2" udstødning

2" udstødning 20 år 2 måneder siden #1002

• 's profilbillede
Så blev der lige monteret 2" udstødning på min Colt idag. Hele vejen fra katten og ud til bagpotten, som iøvrigt er den samme som hidtil. En Sebring med dobbelt afgang. Lyden har ikk ændret sig væsentligt. En smule mere væsen, men jeg troede sgu det var løgn da jeg satte mig bag rattet i min lille racer og fyrede dyret af... Er I sindsyge hvor svinet bare trækker af. Det er da helt vildt at det har givet så meget. Den har virkelig fået nyt liv. Det er som om at nu kan den trække vejret ordenligt igennem. Jeg er en meget glad pige idag :lol: synes bare lige jeg ville dele det med jer :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

sebring 20 år 2 måneder siden #9183

• 's profilbillede
Hej Mia

fedt nok 8)

hva gav du for det hele og hvor skaffede du det??????

Morpheus

2" udstødning 20 år 2 måneder siden #9184

• 's profilbillede
Hej Mia
Det var da dejligt at høre at du har fået flere hk. :lol: men jeg forstår det sådan at bagpotten var den samme?? og nu fået skiftet røret efter kat til bagpot med et nyt 2"rør og det har givet meget nm. :wink: Eller???.

2" udstødning 20 år 2 måneder siden #9185

• 's profilbillede
Ja det er fuldstændig korrekt. Bagpotten er den samme som jeg har kørt med de sidste 3 år. Der er ikk ændret noget ved den. Kun rørene fra katten og helt ud til bagpotten, som før var standard. Jeg vil tro det har givet omkring 10-15 Nm. Det hele er købt hos Krogslund autodele for 386 kr. 1.5 meter rør, en bøjning til over bagakslen og 3 90 graders bøjninger. Det er da billig tuning :D

2" udstødning 20 år 2 måneder siden #9186

• 's profilbillede
Hej Mia

Ja det må man da sige det giver blod på tanden til at prøve efter. :lol:

2" udstødning 20 år 2 måneder siden #9187

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Tillykke med det :D det er helt korekt at med et større flow så kan man hente meget, der ikke mange der tænker over at når de laver en masse andet ved bilen motor optimering, så skal den jo også kunne komme af med det igen, så udstødning har meget af sige 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder