Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
Billen: Det er ikke vare nr. 40909 hos Thansen, de passer ikke i fatningen, men derimod vare nr. 40913. Mærkeligt nok er de på 27w men det gør ikke noget for det viser sig at de lyser lidt svagere end de originale pærer..
Har lige været forbi og bytte dem og opdagede så at de også passer i baglygterne så de ikke ligner et spejlæg
HI HI havde slet ikke kikket på om det var den rigtige fatning, men mere bare for at sigmac kunne se hvad der blev ment med chromen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Så er projekt Dynamic 4 begyndt
16 år 10 måneder siden #19039
:hubba: nice !!
16 år 10 måneder siden #19040
Billen: Det er ikke vare nr. 40909 hos Thansen, de passer ikke i fatningen, men derimod vare nr. 40913. Mærkeligt nok er de på 27w men det gør ikke noget for det viser sig at de lyser lidt svagere end de originale pærer..
Har lige været forbi og bytte dem og opdagede så at de også passer i baglygterne så de ikke ligner et spejlæg
HI HI havde slet ikke kikket på om det var den rigtige fatning, men mere bare for at sigmac kunne se hvad der blev ment med chromen
Jeg takker for tippet til jer alle
16 år 10 måneder siden #19041
Sigmac
Så kom der solfilm på Galanten.
Jeg betalte mig fra det istede for selv at rode med det, og jeg syntes bestemt det var pegene vær, de yder 5 års garanti på krakelering og matning i filmen.