Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1

EMNE: Min sigma GT er kommet hjem igen

Min sigma GT er kommet hjem igen 11 år 7 måneder siden #27091

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Mitsubishimednyeflge.jpg

Hej Venner :drive:

Så er min sigma kommet hjem fra Sverige og jeg har fået lavet lidt på den i weekenden.

Det sidste der mangler er ikke noget jeg kunne klare selv, så det har min Mitsubishi mekaniker fået lov at klare :-)

Men har fået bilen hjem og brugt weekenden på, at sætte min NYE kofanger på og min nye Crome grill og ja nye fælge og sat anlæg i bilen igen. Jeg har fået monteret mit nye Alu rør plus luftfilter.

Bilen er tilbage i DK nu og yder 220 hk og 310 nm, men den er ikke blevet tunet. den er blevet kørt ind eller det folk ville kalde trimmet.
Den SKAL tunes men først om et par år, for nu skal den nydes.

Dog har den nye 3000GT motor en fordel og det er, at den flytter bilens vægt noget hurtigere ind min sigma motor, sådan siges det teoretisk, da min sigma vejer 1500kg og en 3000GT vejer 1800 kg hvilket vil sige den har 300kh mindre at flytte på og på papir vil det betyde den ville kunne flytte bilen hurtigere og derved kan det føles som om man har fået MANGE flere hk..

Han har rullet en sigma 24v med auto. med 205 hk på hans rulle felt og der yder den kun 185 hk og 255 nm på motoren, så det er noget af en forandring at min sigma nu har 220 hk og 310 nm på motoren hvilket giver 35 hk mere og glæde rmig tila tse om der er forsekel.


Lige pt. køre bilen ikke optimalt, da der er en føler fejl som mitsubishi er ved at lave nu, men i Sverige blev den kaldt rakketen og de siger den lyder rigtig potent :-) for den ahr kørt som den skulle, men da han stilled bilen sidst gang, var der åbenbart en slidt føler som nu bliver skiftet så den køre ordenligt igen :-)

Jeg vedhæfter et par billder af den med de nye ting på :-)


Mitsubishimednyeflge.jpg


Mitsubishinyemotorogindsugning.jpg


Mitsubishisigma.jpg



Det var en lidt lang update ha ha..

Mvh

Tommy Pedsern
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Min sigma GT er kommet hjem igen 11 år 7 måneder siden #27092

Det bygynder jo at ligne noget der kan køre :P ,det må være dejligt at den er hjemme igen . :drive: .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Min sigma GT er kommet hjem igen 11 år 7 måneder siden #27093

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Godt den er hjemme så må vi håbe de kan finde fejlen :drive:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden af Nully.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder