Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26769

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Nully skrev:
jense skrev:
Hej jeg er ny her i klubben men har selv en bil som din ; du skriver om en læder-stue til bilen jeg syr læder kabiner som en slags hobby og jeg syr gerne costum design så det ikke er den alm kedelige std. type eks. har jeg selv syet et sæt i hvid til min egen (den er blå) passer godt til den.. jeg syr alt i hånden ikke noget med symaskine alle sting er gjort med håndnål så dur det.. jeg laver også gerne rattet i 2 slags (farver) læder,, brun og den farve sæderne har det ser også godt ud.
Hvis du skulle være interesseret i at høre mere så skriv til mig ( jeg vil selvfølgelig gerne ha lidt for at sy men gør det meget billigt da jeg har styling af biler som min hobby.)

Et godt råd hvis du køber et sæt husk at der er airbags i sæderne og syningen derfor skal springe det rigtige sted og husk at afmontere - polen på batteriet og lad bilen stå i min 60 sek. inden du afmontere ledninger til disse airbags (ellers lyser lampen i instrumentet og det koster ca. 500 kr at få den slukket igen hvis du ikke har en MUT II selv.

Du burde melde dig ind i klubben og blive sponsor og vise din bil frem så folk kan se hvad du har lavet ved flere har spurgt om læder kabiner så de 300 kr det koster dig tror jeg du hurtigt kan tjene hjem igen


Kunne ikke have sagt det bedre :-)

Har tjent mine 300 kr hjem ca 8 gange i år ha ha sååååååå
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden af Sigma-3.0-v6.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak:

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26770

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Nully skrev:
jense skrev:
Hej jeg er ny her i klubben men har selv en bil som din ; du skriver om en læder-stue til bilen jeg syr læder kabiner som en slags hobby og jeg syr gerne costum design så det ikke er den alm kedelige std. type eks. har jeg selv syet et sæt i hvid til min egen (den er blå) passer godt til den.. jeg syr alt i hånden ikke noget med symaskine alle sting er gjort med håndnål så dur det.. jeg laver også gerne rattet i 2 slags (farver) læder,, brun og den farve sæderne har det ser også godt ud.
Hvis du skulle være interesseret i at høre mere så skriv til mig ( jeg vil selvfølgelig gerne ha lidt for at sy men gør det meget billigt da jeg har styling af biler som min hobby.)

Et godt råd hvis du køber et sæt husk at der er airbags i sæderne og syningen derfor skal springe det rigtige sted og husk at afmontere - polen på batteriet og lad bilen stå i min 60 sek. inden du afmontere ledninger til disse airbags (ellers lyser lampen i instrumentet og det koster ca. 500 kr at få den slukket igen hvis du ikke har en MUT II selv.

Du burde melde dig ind i klubben og blive sponsor og vise din bil frem så folk kan se hvad du har lavet ved flere har spurgt om læder kabiner så de 300 kr det koster dig tror jeg du hurtigt kan tjene hjem igen

Præcis, meld ind. smid nogle billeder og priser ind på hvad du har lavet. uden tvivl nogen her der godt kunne bruge nyt læder(mig) ;)
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak:

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26773

  • 's profilbillede
Hejsa næ jeg har egentligt ikke taget nogle foto men det kan jeg sagtens gøre grunden er nok at jeg jo ikke helt har set det som en forretning at sy disse sæder men mere som hobby men jeg lægge da gerne nogle fotos ved bare ikke hvordan er jo lige kommet på dette site skal man betale for at gøre det eller hvordan (det gør jeg da gerne)
MvH jens.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26775

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
jense skrev:
Hejsa næ jeg har egentligt ikke taget nogle foto men det kan jeg sagtens gøre grunden er nok at jeg jo ikke helt har set det som en forretning at sy disse sæder men mere som hobby men jeg lægge da gerne nogle fotos ved bare ikke hvordan er jo lige kommet på dette site skal man betale for at gøre det eller hvordan (det gør jeg da gerne)
MvH jens.

Som VIP medlem har man 2 gallerier 1 profilgalleri og 1 almineligt galleri og hvis man ikke er Vip kan man ligge dem her i forumet men man har kun 5 indlæg man kan skrive som ikke VIP

Har du problemer er du velkommen til at skrive til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. så skal jeg nok besvare evt spørgsmål

Mvh
Søren :-)
Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26776

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Søren :-) skrev:
jense skrev:
Hejsa næ jeg har egentligt ikke taget nogle foto men det kan jeg sagtens gøre grunden er nok at jeg jo ikke helt har set det som en forretning at sy disse sæder men mere som hobby men jeg lægge da gerne nogle fotos ved bare ikke hvordan er jo lige kommet på dette site skal man betale for at gøre det eller hvordan (det gør jeg da gerne)
MvH jens.

Som VIP medlem har man 2 gallerier 1 profilgalleri og 1 almineligt galleri og hvis man ikke er Vip kan man ligge dem her i forumet men man har kun 5 indlæg man kan skrive som ikke VIP

Ikke at forglemme alle de dejlige rabat ordninger til reservedele. De 300 er hurtigt tjent hjem på et olieskift/filter x2
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder