Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.

EMNE: Mitsubishi Galant GTI/VR4 fra 91 Sælges

Mener også at den er sat til 12 år 11 måneder siden #25316

  • DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 173
Mener også at den er sat til salg herinde.

Personligt ville jeg dog aldrig købe en bil uanset hvad uden at få en prøvetur. Men lige når det er sådan en slags bil ville jeg nu kun bede om en prøvetur hvis at jeg var seriøs på den anden side.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Den er slettet 12 år 11 måneder siden #25317

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Det var den, han har slettet den herinde.


130.000kr er også lettere overkill for at sige det mildt. Men det er jo så min mening.


Ja, mht. kørsel før køb er jeg enig, men vil man have en VR-4 så er der ikke lige andre muligheder, så må man bare dække sig ind så godt man nu kan.
Nu er det ju heller ikke en bil til 100k man køber, de er relativt billige i USA, men så er der lige shipping + alt besværet.


Så ja det er en lille chance man tager, skal nok lave en tråd om det når jeg ved 100% den er på vej og jeg har betalt. :)


Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Skulle jeg selv have en VR-4 12 år 11 måneder siden #25318

  • DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 173
Skulle jeg selv have en VR-4 så ville jeg personligt hellere have den store 2.5 V6 TwinTurbo med 280 heste som standard. Men er så bare mig.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Prisleje 12 år 11 måneder siden #25319

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
TNFS skrev:


Skulle jeg selv have en VR-4 så ville jeg personligt hellere have den store 2.5 V6 TwinTurbo med 280 heste som standard. Men er så bare mig.






Så snakker vi jo også et helt andet prisleje
Jeg vil dog til enhver tid hellere have 4cyl motoren.
Der er en grund til den er brugt i så mange modeller, incl. rally og stadig i dag er en af de bedste motorer Mitsu har lavet.


Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

VR-4 12 år 11 måneder siden #25320

  • DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 173
Morten P skrev:
Så snakker vi jo også et helt andet prisleje

Både og. Ser dem da til salg i england til ca 3500-4000 pund, hvilket vil sie 35-40k ex afgift. Og så lander jeg måske på ca 100k+ Men er jo det samme man jeg ville skulle give for den anden VR-4 alligevel >_>


Morten P skrev:
Så snakker vi jo også et helt andet prisleje
Jeg vil dog til enhver tid hellere have 4cyl motoren.
Der er en grund til den er brugt i så mange modeller, incl. rally og stadig i dag er en af de bedste motorer Mitsu har lavet.

Er delvis enig med dig der. Men foretrækker personligt hellere en lidt større motor med noget basis power, end en motor der skal "trænes" før der sker noget





OT:
Hvorfor er det lige at citeringer ikke bliver vist rigtigt?


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Der tager du nok fejl 12 år 11 måneder siden #25321

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Nej så dyrt bliver det ikke. kommer naturligvis an på stand.


VR-4 ligger på 2-4k $ dvs. 10-25k
Afgiften vil jeg gætte på er meget højere på V-6 også.
Afgiften er sndsynligvis det samme som andre Galant fra den årgang, dvs. 10k ca.
Grunden til jeg vurderer det er f.eks at du må ombygge en Dynamic 4 til en "Vr-4" uden du skal betale extra afgift.


Så Vr-4 er nærmere ½ pris. :)


Så er V-6 vist også højrestyret?





Det er naturligvis spekulation om afgiften, da der jo ikke er nogle eksempler endnu. :)


Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.142 sekunder