Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Galant 2.0 v6 Mivec 200 hk

Mitsubishi Galant 2.0 v6 Mivec 200 hk 13 år 1 måned siden #4180

  • Street Star
  • Street Star's profilbillede
<span id="ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder1_ContentPlaceHolder1_uxText">har valgt at sælge min dejlige galant da jeg har fået en anden bil

billeder kan ses i min profil
www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=201154&ipc=615807

der er en motor fra en fto så det er en 2.0 v 6 24v med mivec ( motor kode som en std 2.0 v6) så ingen problem med syn med mindre de skiller motoren ad eller smider den på rullefælg som de jo nok ikke gør men den skal have skiftet generator ( bilen kan køre har kørt i den til hverdag uden problemer og yder ca 170) til den der høre til motoren og føres to ledninger ind til styrboksen også virker mivec 100% og den yder 200+ hk

17" dotz fælge følger med.

den skal sporres da den lige er blevet sænket 50/35

Der kan følger 4 komplete døre og en motor hjelm og hjelmforlænger i bilens farve med og et mega nice body kit for 5000 mere

www.astina.dk/product_info.php?cPath=38_683&products_id=4986

bilen sælges uden anlæg

der følger et sæt fine stål fælge med gode vinterdæk med

Bilen Har gået 340000 og motoren 68000 men bilen er meget renoveret der blevet lavet rust for et halv år siden så nul rust i bunden så km tal er intet problem den har bla. andet lige fået et par nye bærearme og ny kobling og rennoveret gearkasse fjedre og dæmper

Jeg kan kontaktes på 60178236
og kommer fra grindsted

den er ikke sænket på billederne
og det sidste billed er fra min gammel bil hvor front skørtet var prøve monteret

Bare spørg hvis jeg har glemt noget eller du har spørgsmål

kom med bud skal væk nu


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.108 sekunder