Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Køb Mitsubishi Sigma fungerer. eller Beskadiget..

Køb Mitsubishi Sigma fungerer. eller Beskadiget.. 9 år 6 måneder siden #28421

  • GóR3K
  • GóR3K's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 1
Hej, dynge presserende Mitsubishi Sigma, kan være effektive eller beskadiget (til renovering).
Jeg er fra Horsens. Min e-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller kontaktforum.

Jeg har i øjeblikket Mitsubishi Sigma, men i Polen. Re-registrering for dansk nummerplade koster en masse her, fordi jeg leder efter en ny bil.
her er billeder af min bil.
Sorry for mit dansk, men jeg brugte translate.google. Jeg siger meget godt på engelsk. B) :drive:

i'm searching for mitsubishi sigma in good condition or for renovation.
I have Mitsubishi Sigma but in Poland and can't registration that car in Denmark becouse it cost a lot of money here,so i decided to find new one in Denmark. I'm from Horsens .You Can contact me by my email:gorka63@vp.pl or by private message on forum.

There are some photos of my car:
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden af GóR3K.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Køb Mitsubishi Sigma fungerer. eller Beskadiget.. 9 år 6 måneder siden #28422

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Hi There and welcome to the Danish Mitsubishi forum.

So let me get this right. You have a Sigma i Poland, but you have moved to Denmark recently and left the car at someone's home in Poland because its too expensive to register the car here.?

Well i kinda understand you :) The import fee and taxes in Denmark are really high ! :)

We got some websites like many other countries do, where you can buy used and new cars, and even some are being sold just for spare parts so it's much depending on what you really want.

there is DenBlåAvis BilBasen GulOgGratis

Ive found this on DBA (Den Blå Avis) www.dba.dk/motor-autgearkasse/id-1002090844/ Its a 94 Sigma, it needs a MOT (Syn) The owner says he has the fault report from last MOT, so some things needs to be fixed before it can drive legal on the roads.

Well i kan take a look at it, maybe give the owner a phone call. Perhaps a good idea if you got a friend who speaks Danish
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden af eXntiC.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Køb Mitsubishi Sigma fungerer. eller Beskadiget.. 9 år 6 måneder siden #28425

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Very nice Sigma you got there.

I dont know if you actually know what a sigma would cost in import tax. I know galants are rather low. (5500kr last I tried)
It is very possible that it aint that bad to import a Sigma compared to actually finding 1 here and make it decent.


For a quickrule, find a sigma on sale here, 60% of that price is about what it would cost in import tax. (Dealership prices)
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder