Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi fælge med helt nye dæk

Pris 12 år 10 måneder siden #25444

  • Larsjespersen
  • Larsjespersen's profilbillede
Hejsa,


Det er sku imponerende at I kender Jeres data :-) Det kunne jeg jo nok godt lære lidt af, så jeg ikke ender med andre fælge som ikke passer.


Nå, men prisen er ret fast, for jeg skal bare have det ind som jeg har i kost på dem.


Dækkene står er:


<font color="#000000" face="Arial" size="2">MINERVA</font>
<font color="#000000" face="Arial" size="2">Og paa den anden side:</font>
<font color="#000000" face="Arial" size="2">RADIAL F109</font>


525 + moms styk, så det er ikke de billigeste dæk. De er købt og monteret af et værksted hvor jeg kender ejeren, så jeg ved at jeg har fået en udemærket pris på det.


Fælgene har kostet mig 1150kr.


Så ialt pris 3750,-


Hvis jeg skal være ærlig ved jeg faktisk ikke om det er billigt eller dyrt ;-)


Jeg kunne godt være interesseret i at bytte med fælge som passer til min colt... Den står jeg sådan set stadig uden sommerdæk :-)


Giv endelig lyd hvis en af Jer skulle være interesseret.


Lars - Mail er <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>


tlf 60354806





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Alt er jo relativt med hensyn 12 år 10 måneder siden #25445

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Alt er jo relativt med hensyn til prisen





THansen tager 3000 kr for 4 helt nye dæk og fælge i 15 t så kan man sige det er jo THansen :roll:


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ja alt er relativt, men jeg 12 år 10 måneder siden #25446

  • Larsjespersen
  • Larsjespersen's profilbillede
Ja alt er relativt, men jeg har haft THansen fælge. Rammer man en lille sten hopper de sku så meget at hvis man er nede og hente mælk, kommer man hjem med smør ;-)





Ud over det, så kunne jeg også godt få billigere dæk på disse fælge, men min radio kan ikke spille så højt, så de kan ikke overdøve larmen fra dem. :-)





Anyways :-)





Ha en god dag. Lars


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Alt er jo relativt med hensyn 12 år 10 måneder siden #25447

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Larsjespersen skrev:


Ja alt er relativt, men jeg har haft THansen fælge. Rammer man en lille sten hopper de sku så meget at hvis man er nede og hente mælk, kommer man hjem med smør ;-)





Ud over det, så kunne jeg også godt få billigere dæk på disse fælge, men min radio kan ikke spille så højt, så de kan ikke overdøve larmen fra dem. :-)





Anyways :-)





Ha en god dag. Lars



Nu har jeg søgt på det dæk du har fået sat på fælgene og det er et billig dæk og der er ikke mange der forhandler dem dækoriser.com 420 kr pr stk og jeg fandt også en test og den var desværre heller ikke god.


Så tror du har købt lidt katten i sækken men hvorfor finder du ikke nogle alu til din colt 4x100 og får sat dækkene over på??


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder