Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: 1992 Eclipse

1992 Eclipse 8 år 10 måneder siden #28842

  • cocacola
  • cocacola's profilbillede
Jeg bliver desværre nødt til at sælge min Eclipse igen, da jeg er blevet alene om huslejen og derfor ikke har råd til at holde to biler :( Pladsen er heller ikke til det, de andre på vejen har beklaget sig. Jeg får heller ikke tiden til den i år, da jeg ikke har noget optjent ferie, og det er synd bare at lade den stå. Jeg havde egentlig overvejet at få den opbevaret et eller andet sted, men igen er tid og penge en mangelvare.

Det er modellen uden turbo, men jeg har papir fra Skat på at der lovligt kan eftermonteres turbo, uden at svare afgift af det. Dvs. det er bare at montere det, og så forbi synsmanden så det kan blive skrevet på registreringsattesten.

Jeg smider lige et link til bilgalleri, da jeg har lidt bøvl med at uploade billeder herinde.

www.bilgalleri.dk/marked/bil/mitsubishi-eclipse-gs/2053547
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: 1992 Eclipse 8 år 10 måneder siden #28843

hej

Det er da surt især hvis man er glad for bilen du må finde en der har lyst til at dele huslejen med dig :D :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: 1992 Eclipse 8 år 10 måneder siden #28844

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Øv øv hvor ærgerligt for dig når du er glad for bilen,håber der er en der vil købe og passe på den
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: 1992 Eclipse 8 år 10 måneder siden #28846

  • cocacola
  • cocacola's profilbillede
Det er lidt ærgeligt ja, men sådan er det nu og engang. Desværre har der ikke været de helt store henvendelser på den indtil videre. Et par skambud, nogle svindlere og en enkelt der ville bytte med en Fiat. :unsure:

Synes ellers den er sat fornuftigt, og er da åben for bud.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder