Hej Alle sammen
Har vist været væk for længe efterhånden ( nu med nyt bruger navn Ulle2) før Ulle!
Påtænker og skille mig af med min Galant Dynamic-4, tiden er bare ikke til det mere med børn, kone og hus...!!
og det kunne være godt for den og finde en ejer som har tiden.
Basis bil :
Mitsubishi Galant, 2,0 GTi 16V Dynamic-4, 4x4, 4-dørs, 1992, km 0, hvid, 16" alufælge Benzin
(ombygget til dragrace) 400hk & 500Nm
Evt. bytte med en Cabriolet eller lign. ( Priside til MKD medlemmer kr. 25-30.000,-)
Har stået i garage de sidste 5år hvor den ikke har kørt pga. defekt krumtapsføler, som mangler montering af denne samt indkøring med MegaSquirt .
Motor:
2,0i 16V Turbo
Evo 7 turbolader
Wiseco smedet stempler 8,3:1 i kompression (overstr. 0,20)
Eagle stål plejlstænger
Evo 7 intercooler
Tial Sport 44mm extern wastegate m/1,4bars fjeder.
ARP bolte
Håndlavet udstødningsmanifold i rustfrit stål
ACT Kobling 6-puck 2600lb ( 695Nm)
ACT svinghjul (6kg.)
Megasquirt II motorstyring v3,57 (DIY Autotune USA)
komplet 3" rustfri udstødning med 3" rustfri kat og Ractive Bagdæmper m/ 4" afgang
Følgende er ikke monteret endnu:
Brian Crower turboknaster 280gr.
Rustfri Ventiler i 0,5mm overstr. samt dobl. fjeder med Titaniums retainers.
Undervogn:
4-hjulstræk og styring(styring afmonteret)
KYB AGX justerbare dæmpere og H&R 35mm fjeder
Black Diamond bremserskiver og klodser i for og bag, boret og rillet.
Federal RS 595 semislicks i 205/50-16"