Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Jeg er helt op at køre..

Jeg er helt op at køre.. 16 år 3 måneder siden #21015

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Basse skrev:
For at få klubber med udefra, så kræver det et kæmpe benarbejde af klubbestyrelsen det ved jeg fra den svenske klub, som jeg kender en del til, jeg er til træf hos dem et par gange om året, når tiden er til det, så er det bare at vores træfkooridinator kommer igang. :wink:

Det er som Basse siger svært at lave :shock: især fordi vi ikke kan få samlet nogle der gider komme til vore egne træf :cry: 10 biler er alså ikke nok til at få nogle til at komme :roll:
Og den gang vi skulle til Sverige og mødes med Nordmænd og Finner der var 4 der ville :oops: så det var kun Basse der tog der over 8)
Så jeg vil ikke begynde at spørge dem om de vil komme her for at mødes med 10 biler :x eller sige ja til at vi kommer der over 3 biler
jeg skriver også en hel del med Svenskerne og Nordmænd og er selv blevet inviteret til at komme flere gange :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg er helt op at køre.. 16 år 3 måneder siden #21016

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Kan jeg da godt se, men lad os bare få adressen og tidspunkt i Sverige for jeg kunne da godt finde på at ta' derover..
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Jeg er helt op at køre.. 16 år 3 måneder siden #21017

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Nully skrev:
Basse skrev:
For at få klubber med udefra, så kræver det et kæmpe benarbejde af klubbestyrelsen det ved jeg fra den svenske klub, som jeg kender en del til, jeg er til træf hos dem et par gange om året, når tiden er til det, så er det bare at vores træfkooridinator kommer igang. :wink:

Det er som Basse siger svært at lave :shock: især fordi vi ikke kan få samlet nogle der gider komme til vore egne træf :cry: 10 biler er alså ikke nok til at få nogle til at komme :roll:
Og den gang vi skulle til Sverige og mødes med Nordmænd og Finner der var 4 der ville :oops: så det var kun Basse der tog der over 8)
Så jeg vil ikke begynde at spørge dem om de vil komme her for at mødes med 10 biler :x eller sige ja til at vi kommer der over 3 biler
jeg skriver også en hel del med Svenskerne og Nordmænd og er selv blevet inviteret til at komme flere gange :wink:

Nully:

Giver dig helt ret i at det er pinligt at når man forklare andre lande om vores klub og får den til at lyde som om vi holder sammen og tager afsted som en klub og der så kun kommer 3 biler det er lidt at gøre sig selv og dk til grin..

Men må da ærlig inderømme at det tiltaller mig at vi køre sammen i en kolone der over altså 15 biler og op efter og alle kommer på engang. det kunne være så fedt at der kommer 15 Mitsubishier på engang både på en tank og på motorvejen.. Det kunne være så fedt.. billeder af ture og folk kan lige snakke og strejke ben på en tank imens fylder vi bare alt fordi vi er så mange. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Det kunne være nice...

Men vi må jo kunne samles alle sammen på et tidspunkt når varmen nærmere sig og se hvad for personer og biler der er på siden også for at lave noget sammen hold..

Hvad er stemningen for at hvis der nu bliver lavet et træf at vi alle mødes et sted på sjælland ved motorvejen måske karlslunde tanken imod fyn og så vi laver et møde tids punkt og så køre vi alle sammen afsted i en kolone??

Det sammen kunne de jo gøre på Fyn og Jylland, at man mødes et sted og samlet køre afsted og laver et way point et sted på fyn hvor man så mødes endten fra Jylland eller sjælland og samler hele holdet og så man køre videre til træffet..

Det tiltaler mig :lol: :lol: :lol: :lol:
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Re: Jeg er helt op at køre.. 16 år 1 uge siden #21018

• 's profilbillede
Hey
måske man kunne lave noget træf/fest noget i horsens :banan: :cheers:
1:vi har da et beborhus man nok kunne leje og der er meget gode p-forhold :D
2:jeg køre jo også i Low Rider car club og vi har et ok klubhus og der kunne man måske invitere mitsu-klubben på besøg/fest :punk:

Re: Jeg er helt op at køre.. 16 år 1 uge siden #21019

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Kingboa skrev:
Hey
måske man kunne lave noget træf/fest noget i horsens :banan: :cheers:
1:vi har da et beborhus man nok kunne leje og der er meget gode p-forhold :D
2:jeg køre jo også i Low Rider car club og vi har et ok klubhus og der kunne man måske invitere mitsu-klubben på besøg/fest :punk:

Det kunne da godt være at vi kunne lave et træf i Horsens der har bare ikke været tilslutning til at lave noget i Jylland
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Re: Jeg er helt op at køre.. 16 år 1 uge siden #21020

• 's profilbillede
ok jeg dropper det bare igen og holder bil-fest med dem der gider
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder