Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Træf Holeby 5 april

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18366

• 's profilbillede
Anders_J skrev:
Koster det egentlig noget?
Mener at det koster 50kr. at komme ind :) Der er div. boder på området hvorfra der kan provianteres.
Nu jeg alligevel skriver her i træftråden :
Jeg ankommer til Nykøbing Falster station lørdag kl. 07:42 ( DSB tid !! ) og vil her vente på jer og så håbe at jeg kan køre med en derfra ?? .
Med venlig hilsen - , ja ok , KARLA Klippekort
P.S Kør for engangskyld ordenligt der skal nok være øjne på jer og især på pladsen opfrådres til ro og orden.........
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18367

• Lau
  • Lau's profilbillede
KARLA skrev:
Anders_J skrev:
Mener at det koster 50kr. at komme ind :) Der er div. boder på området hvorfra der kan provianteres.
Jeg ankommer til Nykøbing Falster station lørdag kl. 07:42 ( DSB tid !! ) og vil her vente på jer og så håbe at jeg kan køre med en derfra ?? .
P.S Kør for engangskyld ordenligt der skal nok være øjne på jer og især på pladsen opfrådres til ro og orden.........

Jeg regner med at kører derned Karla. Vejret blir okay. Fang mig lige i aften, skal lige finde ud af hva tid vi skal kører fra Roskilde, når vi skal ud forbi Nully.

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18368

• Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 3
KARLA skrev:
Ja...jeg spiste både skovsneglen og Rocokopuden !

Haha.. fed signatur! Den må jeg lige bruge!

Så også lige Zappa her for et par dage siden, og må sige at Peter Reicharts skuespiller evner ikke har ændret sig det mindste i '2900 Happyness' siden dengang.. Ja jeg er faldet over den serie en gang eller to ;)

Fed film ellers.. MULLE!

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18369

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
KARLA skrev:
Anders_J skrev:

Jeg bor 5 min fra banen! skal jeg hente dig, så kan du da lige komme hjem til mig og vente på de andre kommer forbi! jeg forventer først at være i holeby kl 10, men jeg bor lige på vegen så de er vælkomme til at opholde dig hos mig indtil an af de andre evt kommerforbi

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18370

• stampe
  • stampe's profilbillede
jeg er nød til at melde afbud da jeg står med en bil ude benzin tank..

Men regner med at kommer næste gang... Hvis den køre

Træf Holeby 5 april 17 år 4 uger siden #18371

• 's profilbillede
Sigmac, det er sgu pænt af dig men som du kan se så regner...... :? Lau med at komme også er det meget lettere for mig at køre med i hans folkevogn :oops: .Jeg glæder mig meget til imorgen - det ved jeg at mange gør - så starter sæsonen :twisted:
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder