Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Mitsubishi Amager

Mitsubishi Amager 18 år 9 måneder siden #7330

  • 's profilbillede
Jeg har også kun positivt at sige om Mitsubishi Amager. Jeg har godt nok kun besøgt værkstedet, men har altid fået en venlig og særdeles kompetent betjening. Kan varmt anbefales.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Amager 18 år 9 måneder siden #7331

  • 's profilbillede
Kære MIX

På opfordring giver jeg herved min kommentar til dit indlæg.
Vi havde omtalte Volvo 340 automatik (variomatik) til salg som afhentning for kr. 17.000 bilen var solgt til en køber med betingelse af at den fik skiftet koblingen og det indvilligede min sælger som ejede bilen i, der sker dog det at køberen ikke ønskede at købe bilen af ligevel, i mellemtiden har din ven formegentlig fået at vide at bilen var solgt?
Da bilen så desværre for os, alligevel ikke er solgt sætter vi bilen til salg igen, til det vi efter der er skiftet kobling på den kan sælge den for.
Jeg håber dette er fyldest gørende ellers er du meget velkommen til at kontakte mig på telefon 3253 1950

P.S.
Tak til jer, som har taget jer tid til at komme med jeres "roser" ved dette indlæg.

Med venlig hilsen
Erik Andersen
Erik Andersen Automobiler A/S
Mitsubishi Amager
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 18 år 9 måneder siden #7332

  • 's profilbillede
Da jeg har startet dette indlæg må jeg jo hellere kommentere det.

Jeg har sidenhen kun hørt positivt om Mitsubishi Amager, desværre betvivler jeg ikke min kammerat, men kan dog se at det bunder i nogen uheldige misforståelser, fair nok.

Dog undrer det mig stadig hvordan man kan skifte en kobling på en CVT gearkasse (Variomatic).

I skal have ros for at reagere på indlægget.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Amager 18 år 9 måneder siden #7333

  • 's profilbillede
Hej MIX

Jeg er heller ikke tekniker, men på sådan en bil sidder der en kobling udenfor variomat gearkassen!

Mvh. Erik Andersen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 18 år 9 måneder siden #7334

  • 's profilbillede
EAbiler skrev:
Hej MIX

Jeg er heller ikke tekniker, men på sådan en bil sidder der en kobling udenfor variomat gearkassen!

Mvh. Erik Andersen

Hej igen.

Da det umiddelbart kun 340, Daf, Fiat Uno og Ford Fiesta der benyttede den pågældende teknik, så skal jeg såmænd heller ikke gøre mig for klog, umiddelbart mener jeg kun at der sidder en form for slyngkobling monteret inde i gearkassen, men med lige akkurat den type gearkasse, så kan jeg hurtigt komme i tvivl.

Jeg har desværre selv været ude for at en bil blev solgt for næsen af mig på under en time, det gik så hurtigt at sælgeren jeg talte med ikke engang anede at den var solgt, så man kan ramme et uheldigt tidspunkt.

Endnu engang synes jeg at dt er flot at i kommentere indlægget, det ser vi desværre ikke ofte at forhandlerne gør.

Som skrevet tidligere får i ros af medlemmer, både i indlæg samt mundtligt ved træf, så fra min side er dette indlæg afsluttet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.124 sekunder