Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Karvil Odense

Utilfreds Karvil kunde 13 år 7 måneder siden #23914

  • Ingvar
  • Ingvar's profilbillede
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Hej.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg er én af de uheldige som har købt en Mitsubishi hos Karvil-biler Odense,</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Det er således at jeg køber bilen i xx.xx.2010.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Det startede med at bremserne rystede helt vildt når man bremsede, det fik Karvil-biler så ordnet med at slibe skiverne. Nogle dage efter sad bremserne fast ud ved Bilka. Jeg var halv sur over det, bilen var jo lige kommet fra værkstedet. Karvil-biler fik bilen til reperation igen, plus nu var der kommet ny larm i bilen som i en gammel overbrugt bil. Hos Karvil-Biler sagde de, at det skulle de nok ordne for mig.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Dagen efter hentede jeg så bilen igen, hvor bl.a. efterfølgende blev sagt: bremserne klar, men vi kunne sgu ikke se noget galt under bilen, men den fik lidt olie på steder da muligvis kunne være årsagen for larmen.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg kørte væk på bilen og tænkte ”utroligt flot arbejde det her”.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Men Adam var ikke længe i Paradis, lyden bag i bilen var tilbage om to dage, plus nu var den startet at larme foran når bilen blev kørt i huller eller noget lignende.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg var helt klar over, hvad de havde lavet i bremserne i forhjulerne. Det kunne jeg da bare høre på lyden: Karvil-Biler havde kun fjernet blikpladen fra bremseklodserne. Dvs <u>En billig løsning for at undgå at bremserne sidder fast</u>.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Nu havde jeg altså fået nok for nu måtte jeg med bilen en gang til på værkstedet hos Karvil-biler.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg fortæller dem at jeg er ikke tilfreds med bilen som den er, og at jeg kender godt til den trix med bremserne, og det ville jeg ikke finde mig i, plus at bilen larmer stadigvæk bag i.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg fik at vide at bilen skulle nok være klar dagen og da jeg hentede den fik jeg efterfølgende at vide fra Karvil-Biler: Vi har skiftet bremse tromler på bilen så den skulle være 100%.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg spørgte: Hvad med lyden bag i bilen?</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Karvil-Biler: Det har vi sgu da ikke fundet ud af, men bremserne er 100 % nu.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg kørte til en mekaniker jeg kender og fik lov til at få bilen op på en lift, for at se selv på undervognen. Jeg er jo ikke uddannet mekaniker men alligevel vil jeg mene, at jeg ved lige lidt noget om biler.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Og ved du hvad? Efter kun 2 min fandt jeg problemet: det var bøsningerne i baghjularmen som var helt slidt op. Så nu kunne jeg jo i hvert fald fortælle Karvil-Biler hvad der havde været galt med bilen hele tiden. ”Nu skal det nok gå” tænkte jeg optimistik.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Da jeg kunne ikke selv tage bilen ud til Karvil-Biler, gjor min kone det. Jeg har altid ment, at min kone er fornuftig og ”bile-klog”. Når hun ankommer med bilen, spørger nogen på værkstedet,om det larmer stadigvæk bag i bilen. Så de kunne godt huske min kone og vores bil. Min kone ringer til mig og siger at mekanikeren ikke kan finde hvad fejler bilen, det fortæller jeg ham gennem telefonen.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Så ringer min kone tilbage og siger at det her kommer altså til med at koste mindst 5000.kr</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">at få lavet. ”Nej, svarer jeg, selvfølgelig dækker garantien omkostningerne, fordi vi har klaget over lyden inden garantien udløb men det lykkedes ikke for dem at reparere bilen”.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Efter arbejde tager jeg ud til Karvil-Biler for at snakke med deres <i><span style="color: #151515; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-family: Arial"><a href="karvil.dk/mitsubishi-odense.asp"><font color="#0000ff">Produktansvarlig</font></a></i><span style="mso-bidi-font-size: 11.0pt"> om den forventede reparation og desdo mindst, kroner og øre. Han var da meget venlig og forståene over for vores dilemma og han skulle nok find ud af om reparationen ville blive betalt af Karvil-Biler eller ej.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Vi mente (og mener stadigvæk) at fordi vi havde været med bilen til reparation to til tre gange ved Karvil-Biler, pga lyden inden den 6.mån garanti udløb, ville Karvil-Biler bære omkostningerne.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Men nej. Dagen efter ringer der nogen fra Karvil-Biler til min kone og siger at, fordi der ikke findes nogen dokumentation om, at vi havde klaget over lyden, og 6. mån. garantien er lige udløbet og hvis vi ikke havde noget på skrift, f.eks. e-mail hvor vi klager over lyden, var vi selv ude om det. Ja. Ligepludselig er hukommelsen ikke så go´ hos dem i Karvil-Biler, dog kunne de godt nok huske hvad der var galt med bilen, når min kone kom med den dagen før til reparation.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Siden da har jeg været med bilen hos et andet værksted, (Fyns Auto), hvor vi har fået top tjeneste, forklaringer på ting og sager i forhold til bilen og hvad den fejler. De har været ærlige og tilbudt os at betale regningen smått og smått. De var ikke overrasket over vores episode med Karvil-Biler, og var så søde at dokumentere bilens fejl på video og så fik vi de dele som de havde skiftet ud, med hjem for at have klokkeklare bevis om, at vi er blevet pisset op og ned ad ryggen af Karvil-Biler. Og nu tager jeg sagen så langt jeg kan, men det bliver godt nok en hård kamp. Reparationen er nu op på 7000 kr og der skal laves mere i bilen inden den er sikker på vejene.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Jeg håber at denne læsning får nogle af jer til at handle andre steder end hos Karvil-Biler, <b style="mso-bidi-font-weight: normal"><i style="mso-bidi-font-style: normal">For jeres egen skyld</i></b>.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><span style="color: #2b2e38; font-size: 14pt; mso-bidi-font-family: Arial"><a href="karvil.dk/brugte-biler-odense.asp"><font color="#0000ff">”Det vil altid være sådan, at du som køber og kunde hos Karvil-Biler, kan forvente at få lige det ekstra, som gør din handel til noget specielt”</font></a>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Sådan lyder det på deres hjemmeside... Ja, vi kan nok ikke sige at vores erfaring ikke er noget speciel, men ikke på den gode måde... den måde som får kunderne til at bli´!</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">De kan sige hvad de vil, men jeg forsætter ikke som Karvil kunde og jeg køber hellere uoriginale reservedele eller originale reservedele fra udlandet end Karvil-Biler.</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font size="3"> </font></o:p>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">Venlig hilsen</font>


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt"><font size="3">En snydt. </font>





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Reparationen den 15.09.2010 13 år 7 måneder siden #23915

  • Ingvar
  • Ingvar's profilbillede
<font size="3">Reparationen er nu på 19.0000kr og jeg kan ikke gøre andet en at betale</font><font size="3">.</font>


<font size="3">Det kan ikke ende sådan.</font>





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder