Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Statoil i Vejle, Horsensvej

Statoil i Vejle, Horsensvej 18 år 8 måneder siden #5785

  • Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
har fået revet min forkofanger af i en vaskehal på colten... jeg var godt nok herre sur og det eneste de kunne sige nå det var godt nok synd for dig for der er ingen erstatning før børsterne falder ned over din bil og det var på shell i Varde... så vasker næsten altid min lille pige hjemme nu..

Lyder MEGET mærkeligt og en anelse fusker-agtigt. Har arbejdet et par år på en tankstation, og vi havde forsikring, der dækker alle skader, som maskinen laver på originalt monterede ting - og min chef virkede ikke som en der lavede overflødige forsikringer. Tror så afgjort du har mulighed for at få erstaning... Men er selvf. ikke ekspert på området.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Statoil i Vejle, Horsensvej 18 år 8 måneder siden #5786

  • 's profilbillede
Mathæus skrev:
har fået revet min forkofanger af i en vaskehal på colten... jeg var godt nok herre sur og det eneste de kunne sige nå det var godt nok synd for dig for der er ingen erstatning før børsterne falder ned over din bil og det var på shell i Varde... så vasker næsten altid min lille pige hjemme nu..

Lyder MEGET mærkeligt og en anelse fusker-agtigt. Har arbejdet et par år på en tankstation, og vi havde forsikring, der dækker alle skader, som maskinen laver på originalt monterede ting - og min chef virkede ikke som en der lavede overflødige forsikringer. Tror så afgjort du har mulighed for at få erstaning... Men er selvf. ikke ekspert på området.

Det var bare den besked jeg fik og prøvede også at forklare hende at det ikke kunne være rigtigt, men hun stilte sig på tværs og begyndte med alt muligt om at den ikke har været monteret korekt osv også kom den der med at de kun gav erstatning hvis børsterne faktisk faldt ned over bilen... Blev til sidst så hys at jeg gav hende fingeren og kørte...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

oprydning 18 år 8 måneder siden #5787

  • 's profilbillede
Halløj !!!!! :shock:


Hvad fanden skuer mit øje :wink:

EN TRÅD DER ER GODT 2 ÅR GAMMEL :roll:

hvad med lidt oprydning på siderne :?:


Hilsen Frank
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

gamle indlæg 18 år 8 måneder siden #5788

  • 's profilbillede
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Og der er sgu mange............

Fuck gamle dage går sgu ikke af mode :roll:


Jeg syntes nu hellere jeg ville have nogen nye ris/ros historier , der kan
da være sket meget på 2 år , hvad angår ris eller ros til forhandlerene.


Frank
:!: :!: :!:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Statoil i Vejle, Horsensvej 18 år 8 måneder siden #5789

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Hej, jeg bruger Metax vaskehal uden problemer, selv vindafviseren ved soltaget sidder der endnu, så ok til Metax herfra :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder