Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: God - Helle Biler I Kolding

God - Helle Biler I Kolding 15 år 4 måneder siden #3019

  • DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 173
Her i fredags havde jeg en god oplevelse hos Helle Biler i kolding. Havde bestilt et strømfordeler dæksel plus rotor til min bil så at den kan blive lavet lidt i stand så at jeg kan komme af med den. Skulle så også have nye skiver og klodser som jeg havde bestilt hos Refako og ville ned og hente begge dele.

Resultatet blev at ham jeg snakkede med hos Helle Biler hentede 2 skiver og 1 sæt klodser da jeg spurgte ind til hvor store de skulle være og han solgte mig hele skidtet for samme pris som jeg skulle have givet for det hele hos Refako. Bare med den forskel at jeg fik originale dele til langt over halv pris ;) .

Og så ja, så fik jeg gratis lejebil da min Mitsubishi var nede og få skiftet styreboks, så det var også 1000 kr sparet der. Tror godt jeg ved hvem jeg skal snakke med når jeg får den næste mitsubishi :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

God - Helle Biler I Kolding 15 år 4 måneder siden #20772

  • 's profilbillede
Jeg har også gode erfaringer med deres sevice men fan.... ikke med deres værksted/mekanikere.
Har lige lavet bagbremser på en Carisma der blev kasseret til syn pga. manglende bremseevne på det ene baghjul med håndbremsen.

Det viste sig de havde ødelagt kaliberen (Gummimembranen) da de havde sat nye klodser på. Gummien var revet helt istykker da de havde drejet den tilbage. Det er for dårligt at sådan noget ikke bliver skiftet. Nu her et halvt år efter de havde den ude er selve stemplet helt rustent og der skal en ny kaliber (1500kr) til istedet for et stykke gummi til omkring 100kr :twisted:

Men ok nu er det jo så heller ikke dem der skal betale de 100kr længere fordi kunden ikke havde set det lige efter det var blevet lavet :shock: :shock: :shock:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.125 sekunder