Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ros til Lysen biler i Sorø..

Ros til Lysen biler i Sorø.. 17 år 2 uger siden #2106

  • 's profilbillede
Syntes de fortjener et stort skulderklap, for da jeg skulle have min sorte mitsubishi Lancer 2,0 sedan var der totalt udsolgt landet over. Så prøvede jeg at forhøre mig på en blåmetallic, heller ikke nogle tilbage af, og så en hvis, heller ikke nogle tilbage af. Så jeg stod i den kedelige situation at jeg ingen bil kunne få inden for de næste 4-5måneder, MEN så var det at han havde en kunde der havde bestilt en sort sedan men ikke havde nogle penge til at købe den for, "hvor underligt det end lyder"..! Så forhandleren kontaktede selvfølgelig kunden og hørte om han havde skaffet pengene, for nu havde han en køber til den bil han skulle have haft, men det kunde han tilsynladende ikke. Så jeg fik simpelhen den sorte sedan han skulle have haft og han fik 4 måneder til at skaffe nogle penge i.. Så jeg fik en ellers total udsolgt bil i løbet af 4 dage.
Og så er servicen altid iorden hos Lysen biler. Godt gået Lysen :D

Så ham kan i roligt handle med og forvente han gør det bedste han kan for at tilfredsstille kunden... Han Suzuki afdeling var også hurtige til at skaffe en ellers udsolgt Swift til min mor ved at bytte den en af hans med en anden forhandler så den fik den rigtige farve og antal døre.. så den fik hun i løbet af 7 dage, hvor imod at andre forhandlere ikke kunne skaffe den ønsket bil inden for 4 måneder...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.115 sekunder