Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: ROS til machon-tech!!

ROS til machon-tech!! 17 år 8 måneder siden #1747

  • 's profilbillede
Min styrebox i min lancer 1.5 glxi futtede af for en uges tid siden, skulle lige have det tjekket at det var styreboksen der var smuttet.
(Den gav fint nok gnist men ville ikke starte, det kom ikke noget benz ud af dyserne, benz pumpe kørte fint.)
Min kammerat tog styreboksen ud og kiggede inde i den, den var futtet af 2 steder!.
Tog kontakt til machon-tech som så vil sende mig en ny samme dag!!
(Dog sendte Torben derfra en mail om at jeg desværre ikke kunne få den før tirsdag (her den 22).. pga nogle fjolser havde byttet printet ud med printet fra en galant 1.8 i den boks jeg skulle have haft).
Torben var venlig og informerende under hele forløbet og tilbød at sende mig en ombytning istedet for at få den lavet ved dem, som privat personer ellers normalt skal.
Får mine 20% og skal af med 1400 +moms og forsendelse for den "nye" boks.
God service, kan klart anbefales hvis, 7-9-13, en af jer står med en død styreboks.

Så nu venter jeg bare til det bliver tirsdag, hvor den lille mis kan komme ud og brøle lidt igen :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ROS til machon-tech!! 17 år 8 måneder siden #13079

  • 's profilbillede
Det skal også liges siges at deres priser er meget billige..
Min kammerat kunne skaffe en ombytningsboks for 2400 (Værkstedets netto pris, så skulle vel have givet omkring 3000 for den)

Så er 1825,- med moms og forsendelse altså en del billigere!
(Dertil kommer så også lidt porto for at sende den defekte boks tilbage til machon-tech, men det er ikke det vilde :D )
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder