Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi aalborg

Mitsubishi aalborg 18 år 8 måneder siden #1211

  • 's profilbillede
Skulle hente min bil i dag efter mitsubishi alborg havde haft den for anden gang fordi de skulle lave nogen af de ting om som jeg fik lavet første gang, men da jeg så kommer der ud, er tingene ikk lavet for de siger at det jeg klagede over havde de ikk lavet, men efter regningen skal jeg betale for det... Synes det ser mærkeligt ud at de nægter og have lavet det men vil gerne have pengene for det.. Men ikke nok med det, da vi så har haft en "højlydt" samtale vil sælgeren køre min bil ned fra liften, og den er jo sænket, så han bakker bare med fuld gas ned og forkofangeren smækker ned i det sidste stykke og det giver et brag, jeg bukker mig ned for og se hvad der er sket og der er slået et stykke at den og jeg spørger ham hvad han har gang i, og svartet jeg får er, at jeg kan ikk bevise at det er ham der har gjort det.. Jeg siger selvfølgelig til ham at der skal en ny kofanger på, men igen siger han bare at jeg ikk kan bevise det var ham der gjorde det... Under hele forløbet der ude har der været problemer med dem, første gang bilen er der ude får jeg den først 10 dage senere end lovet og sådan nogen ting hele vejen igennem... Hvad kan jeg gøre, for vil ikk selv til og betale for de ting de har ødelagt... :( :( :(
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi aalborg 18 år 8 måneder siden #10435

  • 's profilbillede
Det lyder godt nok mærkeligt.
Prøv lige at forklare hvilke ting der skulle laves og det eksakte sagsforløb...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi aalborg 18 år 8 måneder siden #10436

  • 's profilbillede
Det startede med jeg havde indbrud i bilen hvor der blev ødelagt noget indvendigt plastic rundt om anlæget, en af bagruderne var smadderet og så var der banket buler i motorhjelmen. De fik den så ud rimeligt hurtigt efter det var sket og vi gik igennem hvad der kulles laves, og vi aftalte at jeg kunne hente den mandagen efter. Jeg ringer så der ud dagen efter jeg har afleveret den at jeg havde en bule på min højre fordør så den ville jeg gerne have rettet ud og malet om når de alligevel skulle til og male min motorhjelm, det ville de så gøre og den var stadig klar til aftalt tisdspunkt. Da den så skulle være færdig ringer jeg der ud men de siger så at de ikke har fået det plastic til rundt om anlæget men den var færdig onsdag. Jeg ringer igen og så var undskyldningen at mine ruder er tonet så der kunne de ikk finde noget der passede med faven, men de ville ringe når de havde det. Jeg havde ikk hørt noget fra dem så kontakede dem mandagen efter igen, men så var det stykke plastic i restordre, så bedte jeg om og få min bil og så måtte de skifte det når det kom hjem, men de mente det kom en af dagene så det var der ingen grund til. Så ringer de to dage efter og siger jeg godt må komme og hente den for de vidste ikk hvornår det kom. Da jeg får den hjem ser jeg at der er noget snavns under lakken på den dør jeg har fået malet og den nye motorhjelm er fyldt op med små ridser, jeg kører ud og snakker med dem dagen efter og de siger at det vil de kigge på når de skal skifte det plastic. Efter 14 dage ringer de og siger at de godt vil have den ud og det får de så fredag, og jeg rejser på ferie og kommer hjem lørdag og køre ud til dem søndag for og hente den som aftalt. De har skiftet det plastic, men døren er stadig ikk gjort noget ved og heller ikk motorhjelmen. Han siger så at det er ikk er hele døren der er blevet malet kun noget af den, og de ridser i motorhjelmen var fra da de vaskede den men det ville der jo alligevel komme når jeg vaskede den selv så det kunne jo være lige meget. Det brokkede jeg mig meget over og da vi havde diskuteret et stykke tid sagde jeg til ham han skulle køre min bil ned fra liften og ud. Han bakker og da fronten skal ned af liften smækker den i mod og han stopper, stiger ud og jeg spørger ham hvad han har gang i siger han at jeg ikk kan bevise noget, den har altid været der men man kunne se at det var nyt, men jeg kunne ikk bevise noget. Så jeg kørte hjem.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi aalborg 18 år 8 måneder siden #10437

  • 's profilbillede
Det er jo forsikringen der betaler alt det andet end døren som jeg selv skal betale 3500 kr for og få lavet, og de penge vil jeg ikk betale før jeg er tilfred med det de har lavet. :evil: :evil: :evil:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi aalborg 18 år 8 måneder siden #10438

  • 's profilbillede
Gå til forbrugerstyrelsen. Det er ikke særlig service orienteret at ødelægge bilen og bagefter diskutere bevis byrde. Lige meget hvor lidt eller meget af døren der er malet, kan jeg ikke se hvad det kommer dig ved, du bad om at få rettet bulen, så skal de bare rette bulen og male det der er nødvendigt så skaden er udbedret.

Det er en skam at en autoriseret forhandler tackler en reklamation sådan. Han burde vide bedre.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder