Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bilsyn

Bilsyn 18 år 11 måneder siden #1126

  • 's profilbillede
Jeg har lige været til syn med min Carisma fra 97. Den blev selvfølgelig godkendt, men oddsene var også ret gode.

Synet bestod af at synsmanden kørte en tur frem og tilbage på parkeringspladsen. Herefter kom den på bremsestand og så op på liften, hvor han kiggede lidt hist og her og det var så det.

Øh... Plejer de ikke at tjekke styretøj, udstødningsgasser og lygter. Det tog vel ca. 10 min. at syne den og det skal de have 400kr for!!

Det er godt nok blevet nemt at få synet sin bil efter Applus har overtaget. Nu håber jeg ikke at det kommer til at gå for meget ud over miljøet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bilsyn 18 år 11 måneder siden #9903

  • 's profilbillede
Mens din bil var i bremsestanden og på vej videre er den blevet co2 testet og synsfolkene hos applus ved lige hvor de skal kigge på de forskellige biler. Foreks. ruster Galanten i panelkassen/bagskærmen lige foran baghjulet. Spørg en hvilken som helst synsmand hvad du skal være opmærksom på ved netop din bil og du kan være sikker på at hvis det er en "alm" bil så ved de det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bilsyn 18 år 11 måneder siden #9904

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Jeg må give Powerbait helt ret, synsfolkene ved lige hvad de skal se efter på bilerne, og man kan bare spørge om hvad fejl man skal se efter på sin bil, min egen blev kasseret på rust lige de steder som en Galant har rust,og det er da helt i orden :D
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder