Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ris til Vulkano dækservice i Holbæk!

Ris til Vulkano dækservice i Holbæk! 19 år 1 måned siden #1051

  • 's profilbillede
Vulkano
Østerled 8
4300 Holbæk

Onsdag den 30. April var jeg nede med Galanten hos Vulkano i Holbæk, for at få afbalanceret 4 dæk - pris 350 kr. Og jeg fik også et tilbud på nogle nye dæk (alt for dyr). Afbalanceringen har de klaret med bravur, ingen rystelser mere.... Der var 2 mand på opgaven, ham der ejer butikken og en ansat. Jeg lod mærke til at han spændte højre forhjul med en momentnøgle og kommenterede at det virkelig så seriøst ud, aldrig set før hos et dækfirma (bruger selv momentnøgler dagligt) Mens resten af jobbet blev lavet færdigt (påspænding af hjul), gik jeg med ejeren ind på kontoret for at få et dæktilbud. Da jeg kom retur til bilen var arbejdet fuldført, og jeg kørte min vej i god tro!

Her i lørdags da jeg og min kørselsmakker skulle på job i Kbh (10 dage efter afbalnceringen af dæk), oplevede jeg pludselig en del vibrationer da jeg kørte på motorvejen lige inden vi nåede destinationen, så i løbet af aftenen gik jeg ud til bilen for at finde ud af hvad der var sket (muligvis drivaksel der var stået af :-/ ) men ak nej, da jeg tog fat i venstre forhjul, kunne jeg uden problemer rykke hjulet fra side til side, 3 møtrikker var så løse at de kunne skrues af med fingrene :-/

Nu idag (mandag 11. April) tog jeg ned fra morgenstunden af, til Vulcano for at tage en snak med ham (ejeren selv), og gøre ham opmærksom på problemet, kunne godt mærke på ham at han ikke var specielt stolt ved situationen, grundet at der var andre kunder tilstede i butikken, men tog det ikke videre seriøst, sådan noget sker jo kun 1 ud af en million gange, og der kunne jo have siddet noget rust/ir mellem fælg og nav. Fortalte ham at sådan noget har konsekvenser på mit job, og at en fin momentnøgle ikke er en fis værd, hvis man glemmer at bruge den/stille momentet på den 'SÅDAN NOGET MÅ BARE IKKE SKE' Har her efterfølgende fået at vide at han ikke har det bedste ry her i byen, og denne lille historie har ihvertfald fået konsekvenser for ham, jeg lægger ikke mine penge dernede mere!

PS: Havde hjulet af, ikke noget til hindre for at det lå fint an mod navet, og møtrikker samt gevind på hjulboltene var tørre! Alle hjul er spændt efter ;-)

Man kan ikke stole på andre end sig selv.....!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.107 sekunder