Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.

EMNE: Mitsubishi Galant. Galskab eller god ide?

Har talt med økonomichefen 13 år 11 måneder siden #24307

  • Carmark
  • Carmark's profilbillede
Har talt med økonomichefen fra mitsubishi Odense, som også vil af med sin galant. Dén burde da om nogen være i god stand, han kan da ihvertfald nok få den repareret billigt. Det er desværre automatgear, men skidt. Den har så gået 390.000 så den er da ihvertfald kørt til. ;) Men det er måske i overkanten.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ja 390.000 km lyder da lidt 13 år 11 måneder siden #24308

  • rune1982
  • rune1982's profilbillede
ja 390.000 km lyder da lidt højt, men det skulle egentlig ikke være noget problem, hvis bare den er blevet passet ordenlig, har da hørt om flere der har gået noget længere og stadig kører.


rent mekanisk plejer der ikke der ikke være noget galt med galanten, det plejer at være rust de dør af.


så hvis prisen er ok, og den er blevet passet godt, ville jeg nu ikke være så nærvøs for at kigge nærmere på den.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Min Carisma har også lidt 13 år 11 måneder siden #24309

  • darupe
  • darupe's profilbillede
Min Carisma har også lidt bobler ved skærmkanterne samt min bagsmæk er rustet ved nummerpladelyset. Jeg får det dog ordnet indenfor en måneds tid, hvor bagsmækken så bliver moddet lidt så den får et lidt anderledes look. Jeg slipper heldigvis meget billigt da det er familie der klarer det for mig, men ellers var det blevet en dyr fornøjelse. Jeg kan derfor godt forstå, hvis du springer biler over der er begyndt at ruste.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nåh folkens. Jeg havde fået 13 år 11 måneder siden #24310

  • Carmark
  • Carmark's profilbillede
Nåh folkens. Jeg havde fået lovning på jobbet, men vi kunne ikke blive enige om lønnen, så det er droppet og det er bilkøbet dermed også. Jeg vil sige tak for jeres hjælp, specielt til flyvende lollænder som har været meget behjælpelig. H&L til jer alle.


Mvh,


Carsten H


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.113 sekunder