Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.

EMNE: Mitsubishi Galant. Galskab eller god ide?

Jeg tror ikke den har kørt 13 år 11 måneder siden #24301

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
gysse skrev:


Jeg tror ikke den har kørt som Taxa alene af den grund den har manuel gear


;-)



Der er mange landtaxaer der har manuel gear


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

En landtaxa, er det ikke en 13 år 11 måneder siden #24302

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
En landtaxa, er det ikke en hestevogn på Sydsjælland haaaaaa haaaaaaa :punk:


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Pirat taxa 13 år 11 måneder siden #24303

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Den har nok været en pirat taxa i København :lol: for en alm. taxa kører vel min. 300.000 om året?



Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sælgeren sagde det havde 13 år 11 måneder siden #24304

  • Carmark
  • Carmark's profilbillede
Sælgeren sagde det havde været en forretningmand der havde haft den. Den kørte egentlig ok, men den føltes ikke "rigtig", meeeeeget svært og forklare. Desuden var lidt med højre forhjul den trak i den retning. Sælger mente så at det bare skulle have lidt luft..... Til 40.000 tror jeg egentligt det er en ok bil, men jeg er ikke i tvivl om der skal laves lidt her og der. Spørgsmålet er så selvfølgelig hvor dyrt det bliver og det er jeg ikke kvalificeret til at bedømme by a long shot. Men jeg tror jeg springer den over, for hvis den skal testes ved FDM var det naturligvis for egen regning, hvilket havde været ok hvis han ville udbedre fejlene på hans regning, men det er til afhentningpris, for hvis eller rettere NÅR de finder noget er han ikke ansvarlig for, og så står jeg selv med håret i postkassen, så springer den over. Venter til der kommer en ved en forhandler MED garanti, eller en billig privat, men i god stand og hvis ikke det er tilfældet, køber jeg sgu en Toyota Carina. Håber det ok at bande herinde. ;)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg mener jeg så en rimelig 13 år 11 måneder siden #24305

  • darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg mener jeg så en rimelig velholdt en i Horsens, men det er jo så et stykke længere væk. Jeg har selv haft overvejet at købe en galant 2.5, men nu har jeg sådan set renoveret hele min Carisma, så jeg gider ikke starte forfra med en anden midaldrende bil :)


Det med at den trækker lidt på forhjulet, lyder nærmere som om at den trænger til en sporing. De sporer dog mange gange bilerne, så de trækker en anelse mod højre, men selvfølgelig ikke så meget at den ikke rigtig kan følge vejen. Det jeg mest er bange for med den du har kigget på, er at der evt. gemmer sig lidt rust i bunden af den. Fik du evt. lov at se rapporten fra PAVA eller spurgte du ikke om det? Skærmene på den så dog ikke rustne ud, den havde kun lidt lakskader hist og pist f.eks. ved den ene bagdør.


Alt i alt kan jeg godt forstå du ikke tog den, hvis den føltes sløv/tam da jeg nok også ville forvente lidt mere power fra en bil med 163 hk. Det behøver dog ikke være noget alvorligt, men hvis man ikke selv kan lave det, så kan det jo godt blive dyrt i sidste ende.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Der var begyndende rust i 13 år 11 måneder siden #24306

  • Carmark
  • Carmark's profilbillede
Der var begyndende rust i den, eller "bobler" som han sagde, ved bagsmækken, motorhjelmen, og lidt ved højre baghjul. Ved sgu ette ved der skal gøres ved det, men mon ikke der er et eller andet man kan gøre. :)


Jeg så ikke rapporten fra PAVA, synsrapporten eller service. Jeg havde tænkt mig og gøre det til sidst, men eftersom jeg ikke var synderligt interesseret, kunne det være ligegyldigt og der var ikke rigtig nogen grund til at spilde hverken hans eller min tid. :)


Synes mange af de Galanter man ser ved forhandlerne sælges som beset, afhentning eller for "en kunde". Med mindre man vil give omkring 80.000 - 100.000 kr så er der vist ikke mange med forhandler garanti, desværre.


Den du snakker om i Horsens. Der står ikke km på, men ringede til forum biler og talte med en Peter. Han siger den har kørt 292.000 og ellers er meget velholdt og det bedste af alt. Han giver garanti på den. ;) Så nu skal han lige googles i hoved og røv og hvis det virker ok, så tager jeg over og kigge på den inden alt for længe.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.245 sekunder