Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Søger en ellet et firma som kan svejse uden regning.

Søger en ellet et firma som kan svejse uden regning. 13 år 4 måneder siden #4127

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
<p style="text-align: center">Hej Klub venner..


<p style="text-align: center">Ja som overskriften afsløre så søger jeg en som kan svejse tæt på mig (Lolland) Også et firma hvis de vil uden regning..


<p style="text-align: center">Jeg har noget luft filter kasse som skal specielt laves samt et scoop i fronthjelmen som skal laves af blæk eller plade, eller hvad det nu hedder, men ikke i glasfiber da jeg har fået afvide det ikke arbejder så godt sammen i kulde og vrame og vil give revner i lakken..


<p style="text-align: center">


<p style="text-align: center">Så vil du svejse for mig?? Der er en ide vi sammen skal få til at blive til virkelighed, Har dog en ide som vi sammen skal tilpasse så den kan fungere..


<p style="text-align: center">Frisk på at hjælpe mig??


<p style="text-align: center">Det bliver helt sikkert et hit, når den er færdig og vil være et i øjne faldende projekt..


<p style="text-align: center">Det bliver lavet ordenligt og du vil selv være stolt bagefter er jeg sikker på..


<p style="text-align: center">


<p style="text-align: center">Hilsen


<p style="text-align: center">Tommy Pedersen


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Prøver igen det med at svejse... 13 år 3 måneder siden #25093

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Ja prøver igen. Prøved først om folk kendte nogle som kunne svejse osv. uden regning, men er der ikke..


Har som sagt ikke noget imod at betale så kan i forslå nogle gode smede firmaer som kan svejse mit projekt med regning??





Med venlig hilsen





Tommy





NB: Bilen skulle jo gerne komme ud og køre omkring sommer måske sidst i sommer, men ud kommer den og gerne til holeby hvor den da også lige skal prøve køres ha ha..


Med helt nyt udstødning system så kan den kun lyde godt når den N/A tuned motor på knap 300 hk acc.. Glæder mig meget..


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ang svejse 13 år 3 måneder siden #25094

Hej tommy


du skal være helt sikker i din sag, inden du begynder med at skære og svejse i pladen


har selv arbejde meget i tyndplade nutidens plade er meget tynd.


det tager lang tid at lave det, svejser i for hurtigt slår pladen sig meget, at du ikke kan rette den igen


held og lykke med dit projekt


med venlig hilsen


mikepedersen


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej mikepedersen 13 år 3 måneder siden #25095

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej mikepedersen





Ja det er rigtigt at det bliver hurtigt for vamrt og så slår det sig, men nu skal det ikke svejses fast til bilen såå..


Vil gerne have det lavet i Aluminium så det er pt. jeg søger lige nu, men andet er også oki. Så skal de bare lakeres..


Men tak for det og håber det lykkes med mit projekt..





Hilsen


Tommy


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ang svejsearbejde 13 år 3 måneder siden #25096

Hej Tommy


Aluminium er oki, nå det plade du bruger, hmm ja det bliver jo udsat for vejr og vind samt varme fra motor, det kan let forgå. men hvis jeg foreslå dig noget, så få det fremstillet i rustfri, det skal ticsvejset og få det afsyret der, så ser det ud som det er forkomet, du kan vælge at få det klarlakeret,


med venlig hilsen


mikepedersen





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

mikepedersen hej 13 år 3 måneder siden #25097

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej <a title="Vis brugerprofil." href="www.mitsubishi-klub.dk/medlem/mikepedersen" jquery1294342973069="65"><font color="#cc0000">mikepedersen</font></a>





Jeg har fået det samme afvide og tror faktisk det er det jeg gør og pt. igang med at se om jeg kan finde en som kan tiksvejse og afsyrre osv..





Så vidt jeg kan forstå så skal det vand skæres fik jeg afvide af min lokal smed..





Leder med lys og lygter efter en som kan, troede det var nemt at finde sådan en, men det er det så ikke ha ha


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.340 sekunder