Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Opgradering af anlæg i Spacestar

Opgradering af anlæg i Spacestar 11 år 2 måneder siden #27396

  • janings
  • janings's profilbillede
Hej Forum

Jeg har netop købt en Space Star 1.6 family fra 2004 og er godt tilfreds med den.

Dog syntes jeg godt at kunne bruge lidt bedre lyd i dytten uden, dog uden at fylde den op med bashøjttalere ;)

Så har lidt spørgsmål som jeg håber i kloge hoveder kan hjælpe mig med.

1. Hvilken størrelse højttalere sidder i bilen - har målt mig frem til 10cm (4 tomme) foran og 13cm (5.25 tomme) i bagdørene, stemmer det?
2. Lige nu sidder der et standard Mitsubshi W142 med CD afspiller i som HU, hvad kan jeg udskifte denne med hvis jeg ønsker noget bedre men som samtidig kan styre det display som sidder oppe under forruden?
3. Hvordan får jeg højttalere ud i dørene, det er vist noget med at pille alt bekældningen af dørene, er det rigtigt?

Det var vist det jeg havde lige nu :) ..

På forhånd 1000 tak..

VH
Jan
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Opgradering af anlæg i Spacestar 11 år 2 måneder siden #27398

Nu er spacestar ikke min stærke side,men du skal afmontere dørbeklædning for at skifte højtaler, når du skifter din HU med en "uorg".så vil display være anderledes da den ikke bruges som radio mere,men hvormeget det ændre kan jeg ikke huske/min kolega.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Opgradering af anlæg i Spacestar 11 år 1 måned siden #27461

  • janings
  • janings's profilbillede
Takker for svar - kan du bekræfte at det er de rigtige størrelser jeg har fundet frem på højttalerene?

Nogen som ligger inde med en guide til at tage dørbeklædningen af, syntes det er ret bøvlet at skulle tage beklædningen af for at skifte højttalere, sådan var det ikke på de biler fra 90erne jeg tidligere har kørt i :(

Ang. HU, så tror jeg foreløbig jeg beholder den originale til at starte med, det vil være lidt nedtur at miste funktionaliteten af displayet i midterkonsollen..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder