Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Start problemer med min Mitsubishi Carisma 1,8 gdi

Start problemer med min Mitsubishi Carisma 1,8 gdi 15 år 2 måneder siden #3139

  • 's profilbillede
Er der nogen herinde som give mig et godt råd eller tip.
Når min bil har kørt på vejen, kan den ikke startes den næste time ca. Med mindre at jeg starter motoren 10 - 15 sekunder efter er jeg har stoppet motoren. Så kan jeg godt starte den igen senere. F.eks efter at have handlet i Netto. Hvis jeg venter 30 sekunder kan den ikke starte den næste time ca.
Starteren kører mortoren rundt som den skal, men den starter bare ikke.
Men ca. efter en time vil den gerne starte igen.
Men det er kun når den har været ude og køre. Ikke hvis motoren bare står og kører en halv til en hel time.
På forhånd tak til alle, Preben Darre
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Start problemer med min Mitsubishi Carisma 1,8 gdi 11 år 2 måneder siden #27422

  • mitsugeden
  • mitsugeden's profilbillede
Fik du løst dit problem? Jeg har nøjagtig samme problem med min Carisma fra 1997.
Mit eget gæt er start-motoren... Men jeg er absolut ikke mekaniker...
Så nogen der ved noget?

Vh.
Flemming
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Start problemer med min Mitsubishi Carisma 1,8 gdi 11 år 2 måneder siden #27424

  • michaelwly
  • michaelwly's profilbillede
Har samme problem med min carisma fra 1998 , mjen det er fordi når den kører så er der tryk på i motoren og så ryger der olie ind til tændrørene igenne den utætte ventiltoppakning , har jeg fået af vide og det gør der ik kan starte. :drive:

Men og det er rigtigt ved jeg faktisk ikke , kun at jeg skal have skiftet min ventiltoppakning og så må vi se om det er løst problemet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder