Jeg vil lige følge op på min forespørgsel.
Jeg fandt selv ud af at skille det der skulle til på følgende måde, så andre kan bruge det
Man starter med at fjerne vinduesviskerne, derefter kan gummipakningen som sidder for at holde motorhjelmen tæt, forsigtigt lirkes af,
klipsene der holder den, bliver siddende tilbage og kan senere sættes ind i gummilisten igen.
når de to ting er fjernet, så sr et lige til at skruen hele kassen og viskermotor af, så man kan komme til tårnlejerne.
Men,
grunden til at jeg ville skifte mine tårnlejer var at styringen er meget træg, upræcis, og bilen ikke selv retter op.
Det hjalp desværre ikke, så jeg fik lavet en 4 hjulsudmåling som viste at Camber vinklen på højre forhjul var noget ved siden af (+/- 1,05)
i følge min mekanikker, kan man kun stille Toe på bilen
Kan det passe at man ikke kan justere camber og caster på en Colt fra 09 ? og kan det være grunden til at bilen styrer mærkeligt.
Er der nogen der har et bud på hvad styreproblemerne kan skyldes (dæktryk ok)
og Kan i evt. anbefale en mekanikker i nordsjælland som har forstand på fejlfinding på ovennævnte bil.
Min Mekanikker har snakket med MItsubishi i Hillerød og de mente ikke at man kan gøre noget ved det!
Så dem behøver i ikke at anbefale
dækkene jeg kører med er vinterdæk fra 09 med masser af slidbane tilbage.
mvh Morten