Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant E54A Med 6a12tt.

Galant E54A Med 6a12tt. 12 år 11 måneder siden #4256

  • Thegrimmreaper
  • Thegrimmreaper's profilbillede
Hej MKD.


Jeg står i den situation at jeg har planer om at smide overståedene motor i overståendene bil.


og selvfølge få den på plader.


og drop al flame ang "det kan du ikke" og den bliver aldrig godkendt!!! ect


hvis du da ikke selv har prøvet med den motor og chassi/bremser.





Mit egentlige spørgsmål går på om der er nogle som nådet lang i sådan et projekt og


hvordan "syn" reagere på konvetering fra 4WD til 2WD?


Håber På nogle kompetente svar!


Mvh


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

et slags svar 12 år 11 måneder siden #25468

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Generelt er det sådan at du ikke må ende med en "model" der ikke findes.


DVS. hvis der ikke er en model der har de ting du vil konvertere til, så får du den ikke synet.


Som at du må putte en turbo på en Dynamic4 og få den synet, men du må ikke med en alm. GTI FWD da den ikke kan fåes i en turbo model,
hvor Dynamic4 med Turbo set med told/skats øjne så er en VR4. :)


Et andet yndet sted at lægge større motorer i er BMWer.
Der "opgradere" du også bilen til en anden model med efterfølgene nyt syn og mulig ny afgift.


Samme årsag til du ikke bare må bygge din egen sammensætning.


Der er selvf. undtagelser, men det er en god guideline til hvad du må.


Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.274 sekunder