Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99

Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 3 uger siden #26742

  • Kowski
  • Kowski's profilbillede
Jeg bliver den 20. maj den heldige ejer af ovennævnte bil. I den forbindelse vil jeg høre om nogen har fælge til vinterdæk og/eller en billig læderstue til en sådan lækker sag. Jeg ville også gerne have det trælook i midterkonsol lavet sort eller Alu farvet... Nogen forslag ? :)

/Kowski
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26749

Du skriver desværre ikke hvor i landet du kommer fra, men der er lidt muligheder bl.a på Dba er der en som har læderkabiner,interiørdele,fælge, ellers har vores lokale ophugger en v6er stående (lolland) med div dele.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26752

  • Kowski
  • Kowski's profilbillede
Hej - jeg bor i Nr. Aaby på Fyn.... men nu er danmark en lille størrelse, så afstanden er ikke problem :) Har du evt. link til den du nævner på dba?

/Kowski
Sidste redigering: 12 år 2 uger siden af Kowski.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26760

  • jense
  • jense's profilbillede
Hej jeg er ny her i klubben men har selv en bil som din ; du skriver om en læder-stue til bilen jeg syr læder kabiner som en slags hobby og jeg syr gerne costum design så det ikke er den alm kedelige std. type eks. har jeg selv syet et sæt i hvid til min egen (den er blå) passer godt til den.. jeg syr alt i hånden ikke noget med symaskine alle sting er gjort med håndnål så dur det.. jeg laver også gerne rattet i 2 slags (farver) læder,, brun og den farve sæderne har det ser også godt ud.
Hvis du skulle være interesseret i at høre mere så skriv til mig ( jeg vil selvfølgelig gerne ha lidt for at sy men gør det meget billigt da jeg har styling af biler som min hobby.)

Et godt råd hvis du køber et sæt husk at der er airbags i sæderne og syningen derfor skal springe det rigtige sted og husk at afmontere - polen på batteriet og lad bilen stå i min 60 sek. inden du afmontere ledninger til disse airbags (ellers lyser lampen i instrumentet og det koster ca. 500 kr at få den slukket igen hvis du ikke har en MUT II selv.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26761

  • Kowski
  • Kowski's profilbillede
waw tak for respons... har du nogle billeder af din bil og det arbejde du har lavet? Min er også blålig i farven, men jeg havde nu tænkt lidt i en brunligt/mørk farve... da instrumenteringen er med noget trælignende i midterconsol...

/Kowski
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant V6 24V 98/99 12 år 2 uger siden #26766

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
jense skrev:
Hej jeg er ny her i klubben men har selv en bil som din ; du skriver om en læder-stue til bilen jeg syr læder kabiner som en slags hobby og jeg syr gerne costum design så det ikke er den alm kedelige std. type eks. har jeg selv syet et sæt i hvid til min egen (den er blå) passer godt til den.. jeg syr alt i hånden ikke noget med symaskine alle sting er gjort med håndnål så dur det.. jeg laver også gerne rattet i 2 slags (farver) læder,, brun og den farve sæderne har det ser også godt ud.
Hvis du skulle være interesseret i at høre mere så skriv til mig ( jeg vil selvfølgelig gerne ha lidt for at sy men gør det meget billigt da jeg har styling af biler som min hobby.)

Et godt råd hvis du køber et sæt husk at der er airbags i sæderne og syningen derfor skal springe det rigtige sted og husk at afmontere - polen på batteriet og lad bilen stå i min 60 sek. inden du afmontere ledninger til disse airbags (ellers lyser lampen i instrumentet og det koster ca. 500 kr at få den slukket igen hvis du ikke har en MUT II selv.

Du burde melde dig ind i klubben og blive sponsor og vise din bil frem så folk kan se hvad du har lavet ved flere har spurgt om læder kabiner så de 300 kr det koster dig tror jeg du hurtigt kan tjene hjem igen
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sigma-3.0-v6, jense
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder