Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: VR4 motor

VR4 motor 13 år 7 måneder siden #4026

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">VR4 4g63T motor km 76000 er afskilt mangler kun toptakning, strækbolte, tanremkit men ellers komplet</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">EVO3 intercooler med rør</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">ektra cyclon ingsugning</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">Dynamic4 motor følger med</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">stort kn filter hvor luftmængedemåler er bygget ind i</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">Passer i galant 2,0 gti 88-92</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">Sælges grundet at jeg ikke har noget sted til at lave projeket</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">prisen er fast og sælges kun samlet</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">11000 kr</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">VR4/Dynamic style</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">VR4 frontklap,kølergritter,tågelygter</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">Dynamic4 for kofanger,skørter, bag kofanger,dørsider alt i koks gråt 1-1½ liter maling i samme koks grå farve.</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">Kan følge med for en mer pris på 10000 kr</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080">henvendelse</big>


<span style="font-family: Tahoma"><big><span style="font-size: 18px"><span style="color: #000080"><a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a></big>





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

VR4 motor 13 år 7 måneder siden #24835

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
<span style="font-size: 18px"><span style="font-family: Tahoma"><span style="color: #ff0000">Vores alle sammen doktor Nully har lige skældt mig ud så jeg væltede ned af stolen over jeg har sat mit vr4 projekt til salg og hvis jeg ikke opgav salget ville jeg blive lagt på banen i holeby næste år når en af de stor biler skulle køre for han skulle nok hjælpe mig med at få klaret mit projekt så det kommer ud og rulle inde næste år


<span style="font-size: 18px"><span style="font-family: Tahoma"><span style="color: #ff0000">Så hermed trækker jeg salget af VR4 motoren og det andet tilbage men er der nogle der vil igang med et turbo projekt ved jeg at nully har noget liggende





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ja godt du hører efter bare 13 år 7 måneder siden #24836

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Ja godt du hører efter bare engang i mellem :lool: ellers er det ud på banen og få en sort stribe gennem hele kroppen :drive: :drive:





:bolge:


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Turbo projekt 13 år 7 måneder siden #24837

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Ja, du skal ikke droppe projektet, og du må da gerne låne min lift hvis der er behov for det..


Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder