Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: motor til evo IV

motor til evo IV 13 år 11 måneder siden #3866

  • chuey evo IV
  • chuey evo IV's profilbillede
står og mangler en ny/brugt moter til min evo.....


har lige købt den af min søster og hende x mente han skulle køre uden olietryk... :s


så den er bare færdig jeg har valget mellen en ny eller renovere den anden men er bange for at det er alt det indvendige i den der skal skiftet den plæser meget krafttig når man tager oliepropen af








please hjælp........


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hey 13 år 11 måneder siden #24273

Det er mig og min kammerat mikkel der skulle have lavet den evo,. og jeg prøvede om jeg kunne skaffe en evo 4 motor brugt, men det er umuligt. det eneste alternativ du har er at kontakte LARS HUSBALLE på <a href="www.amsperformance.dk">www.amsperformance.dk</a> og se om han kan hjælpe med at skaffe noget, men det blir rigtig dyrt det kan jeg love på forhånd. men jeg har fået af vide af bagveje at motoren fra evo 4-8 er ens, så det er måske muligt. men jeg ville da skille motoren ad og se hvad der er galt først, det kan være det er en simpel ting, men som sagt kom vi aldrig igang med at skille den ad fordi de ikke havde penge til det. så du kan være heldig det er noget simpelt, men er du tosset den banker MEGET. lyder som om samtlige HOVEDLEJER på krumtappen er gået. eller at krumtappen er knække


VH





Daniel de Nully


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

nemlig 13 år 11 måneder siden #24274

  • chuey evo IV
  • chuey evo IV's profilbillede
ja den banker men det er ikke hele tiden den gør det.. startede den her idag og der var der næsten ikke noget..... og her for en uge siden stod den og kørte en ti mins tid uden det mindste......jeg har faktisk funden en i usa men sys prisen er lidt høj.... så er igang med at finde en i tyskland.... hvis ikke finder jeg en i england... og så for jeg min sviger far til at hente den....jeg ved med sikker hed at alle stempelringe skal skiftes plus balanceaksler og så skal krumtappen spilbes engang .og nye lejer i hele motoren.. hvis jeg skulle gøre noget kunne det være jeg skulle snakke lidt med slagelse cylændercervice de laver en del for min chef og vi får rabat der nede......


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Okay 13 år 11 måneder siden #24275

Ja det er da klart nemmere og finde ny motor men også det dyreste.





og nej det er min far der bor i bennebo, men det var mig og min kammerat der skulle lave den for bo og sarah.





vi skulle jo skille den ad først for at se hvad der var galt. men 10.000 var minimum som start. for vi gad ikke have bilen stående hvis de så fandt ud af motoren var helt færdig. så derfor. kan åbenbart ikke svare dig tilbage i privat beskeder.





men hvis du får god rabat hos slagelse cylinder service ville jeg da skille motoren ad og få den tjekket op først. det kan jo spare dig for en del penge at bevare den motor... men ja det er underligt den ikke bankede hele tiden, den gjorde det heller ikke til og starte med sidst vi havde den startet op. men det kom lyn hurtigt igen.


Men du kan evt fange mig på msn hvis det er <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

tager og 13 år 11 måneder siden #24276

  • chuey evo IV
  • chuey evo IV's profilbillede
ringer til slagelse...... her idag...... og høre lidt om noget priser


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.120 sekunder