Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Komplet front i pladedele søges

Komplet front i pladedele søges 11 år 6 måneder siden #27231

  • Supermusen
  • Supermusen's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Indlæg: 46
Hej. Jeg er på jagt efter en ny front til min lancer, da jeg har været uheldig at kører galt. :pinch: :oops: :whistle:
Søger:
frontklap
højre forlygte og blinklys evt tågelygte
komplet kofanger
højre forskærm

skal gerne passe på en lancer 1,6 fra 93 (92 model facelifted) :silly:

Håber der er nogle som kan hjælpe

Knus Betina
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Komplet front i pladedele søges 11 år 6 måneder siden #27233

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
har du haft nogle til at kigge på den for på den ene billed jeg så lignede det at den havde bukket inderskærmen i højre side bare lige inde du bruger for mange penge og så er den bukket
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Komplet front i pladedele søges 11 år 6 måneder siden #27234

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Det er ikke for at spolere det hele, men den skade der, er en af dem man kan kalde ret omfattende.

Det kan meget nemt være sket det at vangen i højreside er bukket eller trykket sammen. Det lygten og køleren sidder fast/monteret på, er lavet i meget tyndt plade og kan næsten sige med 90% sikkerhed at det også er bøjet og det er ikke til at rette ud. Dertil kommer der også ud over de ting du selv nævner. Dit frontgitter, liste under lygter/frontgitter, stødplade/bom inde bag forkofangeren. evt køler, med mindre den overlevedet det der, for det ligner efter hvad jeg kan se en trækkrog som du har ramt først.

Jeg har selv prøvet at købe alle disse dele til min colt og der mener jeg stort set hele fronten og jeg kan informere om at det slet ikke er billigt at reparere på.

Mener jeg brugte for omkring 30.000 kr i bare pladedele, så kommer rettebænk og hjælp af pladessmed ved siden af. Der var godt og vel 4-5dages arbejde i det.

Jeg kan lige prøve om jeg kan få lagt et album op af colten, så kan du se alt hvad der er inde under "overfladen"


www.dropbox.com/sh/swmwanocccah5tl/TG3sKQC3tl
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden af eXntiC. Begrundelse: Link til fotoalbum
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Komplet front i pladedele søges 11 år 6 måneder siden #27235

Jeg ved at MUNK i maribo har en blå stående som næsten komplet bil så der er måske en muilghed .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder