Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Store bilklub-dag

Store bilklub-dag 12 år 11 måneder siden #4237

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
<span id="fck_dom_range_temp_1307000322625_231">På vegne af Škoda Klub Danmark, skriver vi til jer, fordi vi, efter sidste års store succes med tæt ved 150 biler, igen i år afholder ”Store bilklub-dag,” på Krengerup Gods på Fyn, hvor Škoda Museet har til huse


<div>Det er vores ønske, at så mange bilklubber, vil blive repræsenteret som muligt, så vi kan få en snak på tværs af bilmærkerne. I kan komme samlet som klub, eller som enkeltperson. Er du medlem af en bilklub, får du en stor rabat på entreen til Škoda museet.</div><div>Der er jo også samtidig mulighed for at besøge Hørvævsmuseet, så der er også noget for damerne at se på medens vi andre sparker dæk.</div><div> </div><div> </div><div>Har du nogle dele, som du mener, andre har mere brug for end dig, så pak bagagerummet. Det betyder, at vi kan hygge os med et lille bagagerumssalg.</div><div> </div><div>Træffet finder sted, søndag den 21.august. 2011 fra kl. 1300 til 1700 så sæt venligst kryds i kalenderen</div><div> </div><div>Adressen er: Nårupvej 32, 5620 Glamsbjerg</div><div> </div><div>Ingen tilmelding men vi hører da gerne fra jer.</div><div> </div><div>Vil du se lidt om Škoda Museet, så klik her</div><div> </div><div><a href="www.skodamuseum.dk/">www.skodamuseum.dk</a></div><div> </div><div>Škoda Klub Danmarks hjemmeside</div><div><a href="www.skodaklub-danmark.dk/">www.skodaklub-danmark.dk</a></div><div> </div><div>Med venlig hilsen</div><div>Edvin Hansen</div>


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Skal vi se om vi kan møde op 12 år 11 måneder siden #25406

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Skal vi se om vi kan møde op til dette den her gang eller ? Nu var det jo ik ligefrem den store succes sidste gang :)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det var ellers godt sidste 12 år 11 måneder siden #25407

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Det var ellers godt sidste år, selv om det havde regnet, jeg har da booket datoen i kalenderen, så lad og da mødes denne dag også :lol:


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hejvil også gerne komme den 12 år 11 måneder siden #25408

hej


vil også gerne komme den dag


mvh mikepedersen


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Er der nogen der skal med ??? 12 år 9 måneder siden #25409

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Er der nogen der skal med ??? eller bliver jeg alene i år igen :punk:


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeg pøver om jeg ik kan møde 12 år 9 måneder siden #25410

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
jeg pøver om jeg ik kan møde op :P Så kan jeg osse se om colten er klar til en lille "lang" tur :P


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder