Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio!

Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio! 11 år 1 uge siden #27571

  • BilmesserDK
  • BilmesserDK's profilbillede
Vi vil på Bilmesser.dk gerne give alle her i klubben mulighed for, at komme med til årets begivenhed i Drive-In Bio Lynge onsdag d. 22. maj 2013, hvor vi åbner dørene op for Fast & Furious 6 Pre-release Event!

På bedste vis forvandler vi hele området, der har plads til ca. 750-800 biler om til den helt rigtige Fast & Furious stil – det betyder lækre biler i massevis, et kæmpe træf med mulighed for at vise sin bil frem, DJ’s, eventpiger, boder, et hav af fede konkurrencer, kæmpe driftbane med showdrift hele dagen og meget mere. Vi krydrer hele arrangementet med først at vise Fast & Furious 5 og slutte af med at vise den helt nye Fast & Furious 6 på de tre 400kvm skærme, allerede før den overhovedet får premiere i landets biografer!

Er I interesseret i at holde sammen derude, så kan dette sagtens arrangeres - jeg skal blot vide hvor mange biler i kommer også får vi spærret en plads af til jer.

Læs meget mere om arrangementet her
Sidste redigering: 11 år 1 uge siden af BilmesserDK.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio! 11 år 1 uge siden #27572

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Jeg ville virkelig gerne have været med. Men et er at jeg har temmelig langt over til bio'en. og et andet er at da det er en onsdag (alm hverdag). Havde det nu været en fredag eller en lørdag havde det ik gjort mig noget, jeg er sikker på det kunne være rigtig fedt at samles på denne måde.

Jeg håber i laver flere af disse arrangementer da jeg syns ideen er god. Det skal bare helst være hen mod weekenden, så folk ik skal til at tage fri fra arbejde osv :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio! 11 år 1 uge siden #27575

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Nully og Sofie og Peter D har bestilt biletter :drive: håber det bliver en hyggelig dag
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio! 11 år 1 uge siden #27576

  • BilmesserDK
  • BilmesserDK's profilbillede
Ja det havde også været perfekt hvis det faldt på en weekend men desværre må man bøje sig i støvet, hvis man vil vise en film dagen før den overhovedet kommer ud. Da premieredagen er torsdag så er det svært at lægge arrangementet i weekenden :)

Nu har det jo også været meldt ud længe så alle havde en chancen for at få flyttet arbejdet eller tage fri - det er jo ikke hver dag sådan et event afvikles :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Kom med til Fast & Furious 6 i Drive-In Bio! 11 år 5 dage siden #27590

  • Rebil
  • Rebil's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Indlæg: 52
  • Modtagne TAK: 3
Jeg kommer også, håber også at det bliver god dag/aften :silly:
Carisma fan over en hals
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder