Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Tandstang Colt 2007

Tandstang Colt 2007 6 år 11 måneder siden #29289

  • KimP
  • KimP's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 1
Hej

Jeg har lidt problemer med servoen på vores Colt 1,3 fra 2005

Det virker fint ved lav hastighed, men over 50 vil den ikke selv rette op.
Har læst mig frem til at det er et generelt problem med tanstangen

Hvad er det præcist den tandstang fejler? Er det ikke noget som kan laves, istedet for at skifte hele tandstangen
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden af KimP.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandstang Colt 2007 6 år 11 måneder siden #29291

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Hej Kim.
Jeg går ud fra det er en elektrisk servo tandstang. Af hvad jeg har hørt så er det noget inde i tandstangen som begynder at gå træg/stramt over længere tid. Jeg har endnu ikke været så heldig at kunne finde et renoveringskit til dem, så umiddelbart tænker jeg du skal have fat i en original service manual til tandstangen, hvis sådan en overhovedet er lavet og tilgængelig. Noget andet er, at du jo nok kun kan få reservedelene originalt, hvis mitsubishi overhovedet sælger den i løsdele, det er nemlig ikke sikkert. og så står man bare samme sted igen.

Jeg ved ik om du har prøvet og søge på ebay eller noget i den retning om du kan finde en til nogen lunde fornuftige priser. Men vil så lige tilføje at 5000,- for en tandstang ikke er dyrt, jeg kan love dig for at i mange andre tilfælde så kan du hurtigt tilføje 10.000,- mere til den pris for en tandstang

Jeg beklager jeg ikke kan komme med et mere direkte svar på dit problem, men jeg ved det er et kendt problem på dem, og af hvad jeg har hørt så er det bare byt til nyt.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder