Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sigma i Sverige update...

Sigma i Sverige update... 13 år 19 timer siden #4214

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej Gutter.


Vil lige smide lidt info omkring min Sigma.


Jeg var i dag overe i Sverige og aflevere den "nye" automatgaerkasse så den kunne komme videre i projektet,


1 uge og 2 dage så er min bil køre klar til at komme hjem.


Jeg fik i dag lov til for første gang at høre hvordan den lyder i udstødningen efter West Coast har tilpasset min bananmanifold samt mere på udstødningen.


Kan kun sige WWWWWOOOOWWWWWW :punk:


Den lyder jo helt vildt godt. Den lyder ond og ja tro det eller ej der er lidt gammel v8´er lyd over den ha ha Den lyder alt for godt...


Glæder mig til at høre hvordan den lyder når den køre og ikke kun står i tomgang. Dog fik den lidt gass, men ikke meget, men lyder stadig vildt godt :-) :banan:


Vi ses D.28/5 Måske i min Sigma :-)


Mvh.


Tommy Pedersen





PS: Ang min betaling til Medlem er den ikke betalt endnu da jeg jeg har en lille diskusion med mig selv om jeg vil betale nu vi ikke har et billed galleri. Jeg vil gerne betale, men vil også gerne have den mulighed med galleri :-) Håber på forståelse. Hvis i sletter mig som VIP er det helt oki, men ville nu gerne forblive VIP da jeg siden betyder meget for mig, men har også bare en holdning om, at jeg ikke vil betale til Ingen ting (her ment som forbedring af Hjemmesiden)





Keep up the good work.


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sigma i Sverige update... 13 år 9 timer siden #25327

  • Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Lyder godt at det går fremad med din sigma det andet er der sendt en besked til dig vedr





Søren :-)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Glæder mig til at se og høre 13 år 9 timer siden #25328

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Glæder mig til at se og høre din bil :banan:


Kan godt forstå din holdning med hensyn til betaling,men så kan du jo ikke deltage i morgenbord i Holeby, og hvis vi alle lod være med at betale,så lukker jeg klubben,eller melder mig ud så kan andre overtage den,hvis jeg kunne lave et galleri så var det der i morgen :angryhair:


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det er sq da rigtigt øv, hvis 13 år 6 timer siden #25329

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Det er sq da rigtigt øv, hvis klubben lukkes, jeg håber da på at der kommer en løsning vedr. galleri, men det kræver jo også at der er nogen der vil hjælpe Nully, med at få det ordnet, jeg ville gerne, men har ikke en bjælle forstand på det, det er da underligt hvis der ikke sidder en der ude, der ved en masse om det :punk:


glæder mig vildt til at møde jer alle igen i Holeby :teasing:


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hejsa Gutter. 13 år 5 timer siden #25330

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Jeg har måske læsningen på det med Galleriet, så på det punkt er det vist klaret. Det tager bare lige lidt tid så køre det.. Da han gør det gratis bliver det når han har tid, men han gør det inden for den nærmetse fremtid.





Jeg glæder mig også til at vise bilen frem :-) Tvivler lidt på den er klar til D.28/5 da maleren ikke er skide hurtig desværre.


Betaler ikke kun fordi jeg vil have morgenmad, men fordi jeg vil stætte op omkring vores side og nyde godt af vores gode sponsoere :-)





Men hey vi ses D.28 :-)





Hilsen Tommy


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder