Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.
  • Side:
  • 1

EMNE: Findes Mitsubishi Colt 1.3 m start-stop i DK?

Findes Mitsubishi Colt 1.3 m start-stop i DK? 5 år 11 måneder siden #29372

Hej,

Jeg har læst om Mitsubishi Colt 1.3 med start-stop, samt et lidt højere gearet 5. Gear. Blev denne model solgt i DK eller skal jeg finde den i udlandet og importere den selv?

Jeg er ligeglad med start-stop, men har læst så meget om at Colt med 1.1 og den første 1.3 motor larmer ved motorvejshastighed. Derfor er jeg interesseret i at finde den senere cleanTec version af 1.3'eren som er højere gearet i top gearet og derfor må antages at snerre lidt mindre på motorvejen, hvor jeg kører en del.

Findes 1.3 cleanTec Colt i DK? Ved I det, eller skal jeg have fat i importøren om dette spørgsmål?

Hvis den ikke findes i DK, hvilke lande blev den da importeret til? Og hvad hedder denne specifikke motor variant?

God Kristi himmelfartsferie til alle.

Venligst

Morten
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Findes Mitsubishi Colt 1.3 m start-stop i DK? 5 år 11 måneder siden #29373

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Hej
Tror som du selv foreslår, at du skal prøve og ringe til importøren, eller tage ud og snakke med en forhandler.
Mener ik vi har ret mange colter kørende her i klubben, så tror ik rigtig nogen her kan svare på dit spørgsmål, jeg personligt aner intet om det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder