Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.

EMNE: Sommerklar?

Sv: Sommerklar? 9 år 4 måneder siden #28597

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
flyvende_lollænder: Interessant, så bliver det lavet sådan at bilen er 2 farvet eller hvordan ? Og jah det er altid lækkert med lidt ko i kabinen :D

Speedex: Haha, det var da lidt sent at få dem af ?De skal jo snart på igen jo! :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Sommerklar? 9 år 4 måneder siden #28598

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Hehe, Jesper, ja, men 14 dage senere end sidste år :P men er jo først nu frosten kommer, og vinterdækkene skulle gerne holde til èn sæson mere, regner med at skifte bil i 2017. :unsure:
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Sommerklar? 9 år 4 måneder siden #28602

Nej Jesper den bliver ikke 2 farvet da jeg vil holde den som den ser ud idag ,men den er blevet lidt "mat og trist" div steder og da jeg gerne vil holde den frisk og ung ;) så syntes jeg det skal være her til forår og vi må jo holde de "gamle biler lidt i gang" :cheer: så de kan :drive: lidt igen.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Sommerklar? 9 år 4 måneder siden #28603

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Laver lidt rust, så kunne lige så godt sætte tanken i stand når den nu var skruet af:)
foto1999.JPG


foto499.JPG


foto299.JPG
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Sommerklar? 9 år 3 måneder siden #28607

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
flyvende_lollænder: det er nok også bedst sådan. Der er nu alligevel noget charme over at have en bil som bare generelt står rigtig pæn i lak osv :)

Dani: Lækkert med lidt billeder og rigtig fed detalje med at male tanken :).
Det nummer du har lavet med den AN Fitting på din pumpeholder, er det en AN 6 eller 8 ? Hvis du vælger at gå med alm AN stålarmeret slanger, har jeg læst at folk oplever at benzinen kan lugte igennem de slager, dog skulle de nyere slanger med nylon/teflon ikke gøre. Bare til info :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Sommerklar? 9 år 3 måneder siden #28608

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
eXntiC: Det er AN6, passer lige i højde/drøjde med det eksisterende. Har brugt stålarmerede slanger i motorrummet længe og har ikke bemærket at de lugter. I begge ender af røret i bunden har jeg brugt spændebånd, men har set man kan få AN klem fittings der passer, men har dårlige erfaringer med utætheder med klem fittings.
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder