Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.

EMNE: Projektet........

.......... 16 år 4 dage siden #18899

  • Ulle
  • Ulle's profilbillede
Billen::

er ikke helt klar over hvor du vil hen .....hehe min Galant er jo lavet til Race og at der skal være nummerplader på er jo bare en lille biting som kræves ved DHB desværre, men den er jo ikke ulovlig fordi jeg afmontere alt interior.....!!

Og den kabinevarmer jeg nævnte er sådan en Defa tingest som man bruger om vinteren til og opvarme kølevandet så der er varme på bilen når man skal afsted....

MVH
Ulle
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: .......... 16 år 4 dage siden #18900

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Ulle skrev:
Billen::

er ikke helt klar over hvor du vil hen .....hehe min Galant er jo lavet til Race og at der skal være nummerplader på er jo bare en lille biting som kræves ved DHB desværre, men den er jo ikke ulovlig fordi jeg afmontere alt interior.....!!

Og den kabinevarmer jeg nævnte er sådan en Defa tingest som man bruger om vinteren til og opvarme kølevandet så der er varme på bilen når man skal afsted....

MVH
Ulle

troede at du mente blæseren til for/side ruder var pillet ud af bilen, og så ville jeg lige smide lidt info efter dig mht syn og panserbasserne :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

......... 16 år 4 dage siden #18901

  • Ulle
  • Ulle's profilbillede
nååå ok... men lige til info så piller man bare slet ikke varmeapp. ud af en fuldblods racer......det kan være sidste mulighede for og afkøle hvis den går varm...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Projektet........ 16 år 4 dage siden #18902

  • Billen
  • Billen's profilbillede
:lol: kan det da oxe for en alm familiebil :lol:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hjælp til ulle 16 år 4 dage siden #18903

  • 's profilbillede
Hej ulle

hvisdu skal ha hjælp til vognen så sig til så skal jeg da gerne finde lidt til at gi dig en hånd med vognen for projektet ser fedt ud det er jo ikke
en af de sædvanlige dhb-biler

mvh gtidrengen
en galant rykker altid
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: hjælp til ulle 16 år 3 dage siden #18904

  • Ulle
  • Ulle's profilbillede
gæst skrev:
Hej ulle

hvisdu skal ha hjælp til vognen så sig til så skal jeg da gerne finde lidt til at gi dig en hånd med vognen for projektet ser fedt ud det er jo ikke
en af de sædvanlige dhb-biler

mvh gtidrengen
en galant rykker altid

Hejsa.... det kan sku godt være at du måske bliver taget på ordet.... vi kan lige skrives ved over msn......
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.112 sekunder