Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Her kan du vise din nye bil, dine nye fælge eller et andet projekt du har gang i eller har lavet.
Indlæg slettes ikke.
Nye indlæg samt kommentarer kan kun oprettes af medlemmer i Mitsubishi Klubben.

EMNE: snig premiere på den nye lancer

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18419

  • Phliplip
  • Phliplip's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 530
  • Modtagne TAK: 3
Kommer den rigtige Evo ikke til DK ? Hvor har du hørt det fra?

Her er lige et par billede af den Lancer SportSedan Invite 1.8 Mivec som vi var ude og prøvekøre i går!

Den kører ret godt, men syntes nu ikke den rykker mere en carismaen.. Ok, den fik heller ikke fuld skrue, da den kun havde kørt 150km.

Jeg var overrasket over at jeg faktisk måtte rykke sædet FREM for at nå pedalerne!!!! :shock:
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18420

  • Carpman
  • Carpman's profilbillede
EVO'en kommer vist nok først senere på året. Der skulle også komme en Ralliart version har jeg læst et sted, med en 240 HK 2,0 L turbo motor og 4 hjulstræk.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18421

  • Carpman
  • Carpman's profilbillede
Taget fra mitsubishi's hjemmeside, under nyheder:
"I midten af næste år introduceres Lancer Ralliart - der bliver udstyret med en 2.0 liters turbo med 240 hk. Denne har stærk tilknytning til Mitsubishis rally rødder, der som bekendt er den legendariske Lancer Evolution. Den helt nye 10. udgave af Lancer Evolution ser vi også medio 2008. Og sidst men ikke mindst vil Lancer SportBack komme som 5-dørs hatchback. Det vil ske i starten af næste efterår. "
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18422

  • 's profilbillede
Phliplip skrev:
Kommer den rigtige Evo ikke til DK ? Hvor har du hørt det fra?

Her er lige et par billede af den Lancer SportSedan Invite 1.8 Mivec som vi var ude og prøvekøre i går!

Den kører ret godt, men syntes nu ikke den rykker mere en carismaen.. Ok, den fik heller ikke fuld skrue, da den kun havde kørt 150km.

Jeg var overrasket over at jeg faktisk måtte rykke sædet FREM for at nå pedalerne!!!! :shock:
jeg har forstået det sådan at den rigtige evo ikke kommer til dk, vi sku kun få den lille evo altså rallyart udgaven med sølle 240 hk.. jeg blev også overrasket over at sku have sædet kørt frem til pedalerne, har jeg ellers kun oplevet det i den nye avensis.
med hensyn til motor kraft, nej det er ikke en vold hurtig bil med de 143 hk som 1,8 mivec levere, men sys nu faktisk den gør det meget godt tror den er ca lige så kvik som min egen colt da den havde den orgi 1,6 90 hk motor i..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18423

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Ja, 143 HK, ser squ godt ud på parpiret, 30 mere end min Lancer, men den har jo også taget 300 kilo på, okay, den er så også et par numre større, men acc. er den samme men topfarten er 14 højere, men hold k..., hvor er den lækker :D , kunne godt bruge sådan èn, men vil lige vente og se den som Hatchback, kunne jo også være Mitsubishi`egen diesel når at komme inden foråret 09`, hvor jeg kraftigt overvejer at få handlet.
Mvh Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

snig premiere på den nye lancer 16 år 1 måned siden #18424

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Så fik jeg også prøvet Lanceren :D dejlig bil,, kunne jeg godt vænne mig til, men ville gerne prøve den på 18", tror acc er ca. den samme som min Lancer, men hold op, den var lydløs synes jeg, eller måske larmer min bare meget......
Speedex
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder