Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Plasma skiver sælges (Bestillings vare) - Andre mærker kan også skaffes

Mitsubishi Plasma skiver sælges (Bestillings vare) - Andre mærker kan også skaffes 13 år 2 måneder siden #4171

  • Klostar
  • Klostar's profilbillede
Hej MKD


Har en kollega som kan skaffe plasma skiver til en Mitsubish til billige penge - Han kan generelt skaffe plasma skiver til alle biler!


Trin for trin hvordan det foregår:


<ol><li>Gå ind på www.astina.dk</li><li>Find plasma skiverne derinde du vil ha'</li><li>Giv mig de informantioner som Astina kræver (hvor mange RPM, farve, design osv.)</li><li>Betaling foregår via Netbank</li><li>Når pengene er modtaget, begynder dine skiver at blive fremstillet (tager max 12dage)</li><li>Skiverne sendes til DK (kan tage op til 14 dage - Jeg sørger for at du bliver informeret om hvor langt din skiver er!)</li><li>Når de er modtaget i Danmark, bliver de sendt direkte til dig SAMME DAG!</li><li>1 - 2 hverdage, og du modtager dine skiver</li></ol>Prisen er 800,- for et sæt (portoen er inkl)


(Husk at nypris er 995,- uden FRAGT!)



HUSK at det ikke er fra DAG til DAG levering - du skal regne med det tager en lille måned!! Da hver sæt er special fremstillet til din bil!


Spørgsmål eller andet kan stilles til email; <a href="mailto:TheTiger9@hotmail.com?subject=Plasmaskiver&body=Hej%2C%20Jeg%20vil%20gerne%20bestille%20plasmaskiver%20til%20min%20bil%3B%20%0D%0A">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>





Mvh Jakob K





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.105 sekunder