Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sigma

Eng.Ecu boks. 13 år 2 måneder siden #21993

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej igen..





Har prøvet at finde en boks til dig uden held desværre..


Måske skal du ringe til nogle ophuggere som har en bil magen til din og så lave en forspørgelse på dit MB nr.


Jeg ved en NY ecu til en Mitsubishi 3000GT fra Mitsubishi kosted lige knap 10.000 kr så det er mange penge at spare hvis du selv bruger lidt tid på at finde en :-)


Håber du finder en..


Nogle firmaer de kan rep. din ECU men har kun fundet et sted g det er i USA da det er der jeg selv henter ting hjem til min Sigma..


Mitsubishi´s ECU er lavet så de er svære at tune så ved ikke hvor svært det er at rep. dem, men ville da få det undersøgt og samligner priser..


Min har også Ungo dog med flere valgmuligheder, men den genere nu ikke min ECU. Jeg havde svært ved at tænde min Sigma på et tidspunkt, men det var fordi mine tændespoller var slidte..





Med venlig hilsen


Tommy Pedersen





NB:Mitsubishi´s modeler her en børne sygdom ved ca. 300.000 km nemlig at styreboksen skal skiftes så hvis din bil har kørt så meget kan det jo være en af årsagerne..


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeg har kigget på alle data 13 år 2 måneder siden #21994

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
jeg har kigget på alle data baser hos huggerne og skrevet til demså de laver en søgning på din boks men der er ikke kommet en eneste fremjeg har selv lige solgt en boks med det nummer til en i københavn,så de er ret svære at finde,og det skal være en med samme nr ellersvirker det ikke desværre


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ecu stadig søgende 13 år 2 måneder siden #21995

  • stighp
  • stighp's profilbillede
Hejsa





Hmm så ser det skidt for den gamle bil!


Jeg takker endnu engang for jeres hjælp, og håber at i stadig har øjne og øre åbne, jeg må ligge nogen købs annoncer ind på dba o.lign. for at se om der er nogen at der har en gammel sigma stående i baghaven*S*


Er der en der kan svare mig på, burde der ikke komme benzin ud af returslangen når man prøver( tændrør bliver heller ikke fugtige) som sagt ingen gnist..... ville jo være dejligt hvis det var et tændingsmodul der var stået af*S* det er kun min egen konklusion at der er ecu





Hilsen Stig


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ang ecu igen.. 13 år 2 måneder siden #21996

  • Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 280
  • Modtagne TAK: 2
Hej igen..





Jamen dine tænderør skulle jo gerne gniste..


Hvad er symtomerne på bilen, når dui prøver at starte den. prøv at for klar hvad dit problem er, måske vi kan hjælpe dig til en anden konklusion..


Min sagde ikke noget når jeg drejed nøglen. altså benzin pumpen kørte i det du tænder som den skal, men den gav ikke noget lyd fra sig..


De skifted ågså mine tændespoler, men det var ikke dem, de skifted min ECU og jaaaa det var den...


men prøv at beskriv dit problem...





Hilsen


Tommy


Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

til tommy 13 år 2 måneder siden #21997

  • stighp
  • stighp's profilbillede
Hej Tommy





Bilen kørte som den skulle, og da den skulle startes efter 20 min igen var den "død" dvs.motor turner, men intet liv ellers.


Jeg prøvede at tage returslangen af til benzinen og der kom intet ud, jeg prøvede derefter at se om der var gnist men heller intet der, jeg demonterede ungo 6900 så jeg var sikker på at det ikke var den der lavede ballade, men kom frem til det samme resultat. dvs ingen gnist og ingen "fedtede" tændrør.


jeg har målt med analog voltmeter mellem ben 1 og 12 for at skulle udlæse evt fejl. men 0 fejl siger den.





Håber stadig at der nogen der kan hjælpe...





Mvh Stig Nyby


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ang no start 13 år 2 måneder siden #21998

  • Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
har du nogen gnist på tændrør, kører bensinpumpen for at komme vidre må vi vide bil/motor/årgang





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder