Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.

EMNE: Servostyrings køler

Dexron 2 13 år 11 måneder siden #24384

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Lige et hurtigt spørgsmål, det er da bare den alm. Dexron 2 man bruger til servoen?





Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

 Ok, så 1 meter burde jeg få 13 år 11 måneder siden #24385

  • Zwonkie
  • Zwonkie's profilbillede
Ok, så 1 meter burde jeg få til 100 kr, det er overkommeligt.. Tak for det


Ja, det er DEXRON II eller III som bruges til min Lancer. Går ud fra det er det samme ved Galanter også..?!


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

170 cm 13 år 11 måneder siden #24386

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Jeg målte der skulle bruges 170 cm til min, men om det er lidt kortere eller længere tror jeg ikke har nogen betydning.


Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg har fundet en Service / 13 år 11 måneder siden #24387

  • Zwonkie
  • Zwonkie's profilbillede
Jeg har fundet en Service / reperations til min Lancer, så kan se hvor lang mit rør skal være.


Dog tror jeg ikke det så kritisk, i det hele taget har jeg eller min far (gammel mekaniker) aldrig set servo olien blive afkølet. I min service manual kan jeg også se forskellige størrelser på afkølings anordningen. Ved en lancer/colt 1.3 motor skal den slet ikke afkøles.. Hvordan er servo oliens temperatur afhængig af motor str? Ja str motor giver lidt mere vægt og lidt "vildere" kørslet, men ser det stadig som minimal mere opvarmning af olien.








Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

 Det ser ud til at være et 13 år 11 måneder siden #24388

  • Zwonkie
  • Zwonkie's profilbillede
Det ser ud til at være et velkendt problem med lækkende servo køle rør?


Forresten, det er nok en lille ting. Men Kobber til Stål kontakt vil gøre at stålet ruster hurtigere, så prøv at se om du ikke kan sætte et gummipakning ind i mellem holderen kommer kobber røret. Jeg ved ikke hvor slemt det ville være, men kedeligt at se stålet rustet væk et år efter..


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Utæt 13 år 11 måneder siden #24389

  • Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 307
  • Modtagne TAK: 3
Jeg har ikke været ude for at mit var utæt, men det er et velkendt problem at det ruster. Der sidder en holder oppe ved slangetilslutningerne og en lille nede ved rammen, og jo nok bedst at bruge noget plast/gummi til røret.





Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.118 sekunder