Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 45 dage.
  • Side:
  • 1

EMNE: Billige mitsubishi reservedele? (brændstofsfilter)

Billige mitsubishi reservedele? (brændstofsfilter) 14 år 2 uger siden #3826

  • Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Hej allesammen.


Er der nogen kender et godt sted, hvor man kan købe "billige" mitsu-dele?


Står og mangler et brændstofsfilter til min Galant 2.4 (2000), men vil dog gerne undgå, at skulle betale 500kr+, som det lokale autoriserede værksted vil have for det.


(Mekonomen siger desude, at denne del ikke fabrikeres uoriginal - kan det virkelig passe?)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg kan desværre ikke lige 14 år 2 uger siden #24111

  • darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg kan desværre ikke lige finde en forhandler, men et uoriginalt filter eksisterer. Jeg bruger selv et uoriginalt filter fra Japanparts, som da fungerer efter hensigten. Filtre er ikke ligefrem videnskab, så det er ikke lige den del man normalt ikke kan få uoriginalt. Her er et link til detaljerne:


db.japanparts.it/cjapan/dettArt.jsp?id=FC-520S&fr=12079


Jeg skal nok vende tilbage, hvis jeg finder en forhandler af det, men ellers plejer thansen at kunne skaffe dem. Ja, thansen, men det er ikke alt de sælger der er skrammel


PS: thansen plejer at kræve 149 kr. for filteret. Jeg er ret sikker på, at prisen også ligger deromkring for din model. Der er dog ikke selve beslaget med til, så der skal du benytte dit nuværende.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fandt et i samme 14 år 2 uger siden #24112

  • darupe
  • darupe's profilbillede
Fandt et i samme prisklasse:


www.teilesuche24.de/mitsubishi/galant-vi...er-j1335049?c=100253


Jeg har før handlet der uden problemer.


PS: Fragten gør dog at prisen løber op i ca. 290 kr, hvilket er grunden til at jeg typisk bestiller flere dele samtidig.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.129 sekunder