Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Træf Egeskov slot d. 4/9-2010

Nu har jeg ikke være så aktiv 13 år 8 måneder siden #24628

  • stampe
  • stampe's profilbillede
Nu har jeg ikke være så aktiv her inde i noget tid og det er så også fordi at jeg ikke har mitsubishi mere...


Og må da også indrømme at klubben virker meget dø.... Men hvad der skal til for at få den til at køre igen ved jeg ikke... Men kan man ikke se på hvad andre bil klubber laver? og evt får nogle idé fra dem af? jeg siger ikke at vi skal laver en kopi af det de laver! Men det kunne jo være at man kunne få en idé til noget.





Jeg har endelig et forslag.
Hvad med at laver en form for åbenhus hvor alle i klubben og andre som ikke er med i klubben kan kommer og se hvad vi er for en klub? Der må da være en mark eller en plads som vi kan få lov til at låne, hvor vi kan stille en masse af klubben biler op og vise hvad vi er for en klub.
godt nok køre jeg selv volvo nu.. men jeg vil da med glæde stille op med den og vise hvad jeg har lavet på den.





Det var bare en idé...


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg syntes ikke vi skal gøre 13 år 8 måneder siden #24629

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Jeg syntes ikke vi skal gøre noget før efter 1-10-10 så vi kan se hvor mange der gider indbetale til klubben,hvis vi kun er 10 betalende medlemmer, så er der ikke meget klub,hvad jeg ikke syntes der er i øjeblikket :roll:


Så efter 1-10 der syntes jeg vi skal lave et møde og få nogle nye der vil,hjælpe til i klubben, blandt andet en der vil stå for klubben i jylland og en på Lolland og falster,og så en administrator og en webmaster og så få nogle af vore medlemmer til at hjælpe hinanden noget mere


jeg vil gerne hjælpe med alt hvad jeg kan,men kan bare ikke finde ud af de Gdi motorer,har ellers lært at blaste dem,men nogle hjælper det på og andre ikke, så jeg vil ikke Blaste dem når det ikke hjælper på alle


Vi kan også bare lade klubben være et forum,og ikke mødes til større træf,hvis det er løsningen?


Vi kommer ingen vejne ved at bare lave brok,og ikke gøre noget ved det


Vores nye hjemmeside har ikke levet op til de forventninger folk åbenbart havde,har fået mange mai med l brok om det,og jeg må give folk ret det er ikke meget vi har opnåget i de fire år jeg har stået for klubben, hjemmesiden mangler meget,vi har kun et forum,desværre,vi har ikke et galleri så vi kan se hvad folk har af biler,det er absolut ikke godt,men lad os se hvad vi kan gøre ved det efter 1-10,om der er noget at samle op på


Skrevet af en lidt fustreat ejer af ikke ret meget :klage: :t161T


Og selvfølgelig er alle velkommen også jyder :punk:





Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kluppen / træf 13 år 8 måneder siden #24630

  • Rebil
  • Rebil's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Indlæg: 52
  • Modtagne TAK: 3
Hej Alle.


Jeg har ikke været medlem så længe ,Så jeg har ikke nået at blive vip medlem endnu, men gør det her en af dagene, Men hvad med at leve et efterårs træf inden vi piller aluerne af og et sted hvor alle kan nå det inden for rimlighedens grænser, Bor selv ved slagelse så fyn er ok med mig.


Det er kun en ide, har været medlem af skode klubben og deres efterårs træf var et rimligt tilløbsstykke.


Rebil.


Carisma fan over en hals
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ja syntes også vi skal lave 13 år 8 måneder siden #24631

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Ja syntes også vi skal lave et Juletræf kan være her hos mig lige som sidste år :idea:


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ja ærgeligt at Egeskov blev 13 år 8 måneder siden #24632

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Ja ærgeligt at Egeskov blev aflyst, det havde været et godt afslutningstræf på sommeren, inden vinterrullerne skal monteres, men folk har åbenbart ikke lyst til at bevæge sig fra Sjælland/ Jylland, bortset lige et enkelte stykker, det med broen, dårlig undskyldning, jeg håber da i får nogle "fede" træf på Sjælland


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

så er der sku blevet betalt 13 år 8 måneder siden #24633

  • rune1982
  • rune1982's profilbillede
så er der sku blevet betalt kontigent, så i kan se vi stadig er nogen der bakker op om klubben.


og jeg håber da andrer følger trop så vi kan fortsætte !!


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.243 sekunder