Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Tilmelding Holeby den 24 April

Nah svejste den ikke.. Jeg 14 år 3 uger siden #23734

  • eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 803
  • Modtagne TAK: 31
Nah svejste den ikke.. Jeg har sat en "ny" brugt en i :) Har da trods alt et par stykker til at ligge efterhånden..


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Alle.Jeg vil også gerne 14 år 3 uger siden #23735

  • gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 312
  • Modtagne TAK: 5
Hej Alle.


Jeg vil også gerne sige tak for en super dag, dejligt at se så mange nye ansigter, jeg glæder mig også til næste gang


Ses Gysse ;-)


Livet er for kort til fartbegrænsninger
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej venner, tak for en kanon 14 år 3 uger siden #23736

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Hej venner, tak for en kanon god dag, det var jo som sædvanligt hyggeligt, med spisning på det lokale pizzaria, god at se nye ansigter, nu er der ved at komme gang i klubben, fedt!, men turen blev lidt længere hjem til Svendborg end beregnet, men dog uden havari, kom ned til færgen, og til største skræk stod der på skiltet" næste afgang kl. 0715 søndag øv øv", så var der klampen i bund tilbage til Maribo, og på motorstien, og 2½ time efter var jeg hjemme. Vi ses!!


Jesper, det ligner at akslen har lidt af metaltræthed, og er en gammel skade, godt du er kørende igen ;o)


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tak for i går, det var rart 14 år 3 uger siden #23737

  • Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 228
  • Modtagne TAK: 10
Tak for i går, det var rart at få sat lidt ansigter på folk, må så senere hitte ud af hvem de egentlig var ;) Kørte lidt tidligt da jeg skulle til Vojens og se på en Dynamic 4 og kan kun sige 1 ting:


Spild af tid, hvorfor tror folk at de har guld når de har et lig? Sjældent man ser en galant der ser så dårlig ud og stadig kan køre, lignede en markracer, så beskidt var den, kunne knap se om den var rusten for bare mudder, Havde dog en hel næve op igennem bunden ind i kabinen, den havde små buler og ridser overalt. Bærearme/styrekugler var færdige. batteriet var dødt.


Sadge vil du sælge for 4000, han sagde nej 10.000 sagde ok så spild ikke tiden med at starte den, kan være ligemeget.
Men irriterende at man endda spørg inden man kommer om den er rusten i bunden osv, "drengen" siger den er fin, forskærme lidt rustne og den skal spores ellers er den ok, man kører 200km for så at opdage det hele er løgn og det er et lig, man behøvede ikke engang være bilsagkundig for at se det. tsktsk.


Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeg siger også tak for en 14 år 3 uger siden #23738

  • stampe
  • stampe's profilbillede
jeg siger også tak for en dejlige dag... og ja min bil skal lige en tur forbi min mekaniner mandag så jeg kan får laver den lort...


Jeg lægger billeder ind senere på min facebook og så kommer jeg med et link her inde så i kan kommer ind og se dem


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeg vil også sige tak for 14 år 3 uger siden #23739

jeg vil også sige tak for igår det var dejligt at møde så mange rare mennesker på et sted med samme interesse som en selv.


håber vi snart ses igen.


Hilsen Henrik og Fam :banan:


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder