Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.
  • Side:
  • 1

EMNE: Trackday #60 - Padborg Park

Trackday #60 - Padborg Park 10 år 2 uger siden #28191

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Jeg tror jeg skal have sparet sammen til at prøve det næste år

Hvis jeg springer 3 gange Holeby over så sparer jeg 2700kr og det er med spisning på grillen uden maden så er det 2100 kr



www.bilmesser.dk/bil-events.php?id=569

Trackday #60 - Padborg Park

Kategori: Race Event
Fotografer:


Endnu et event på Padborg Park, hvor alle interesserede kan komme ud med deres egen bil og prøve grænserne af under kontrollerede forhold, hvor sikkerheden bare er i orden!

Trackdayklubben tager derfor endnu engang på Padborg Park. Banen er med sine forskelligartede sving og en god langside en god udfordring for de fleste, så Trackdayklubben glæder sig allerede nu til at byde alle medlemmer, og dem der gerne vil være det, velkommen til en spændende og udfordrende dag med masser af kørsel, positivt samvær og gode instruktører.

Event 60 afholdes mandag den 12. maj 2014, hvor der kan køres på banen fra kl. 08.00 til kl.16.00.

Der køres igen inddelt i 3 grupper så sikkerheden og forsikringsdækning kan opretholdes:

Gruppe A – Nybegyndere med indregistrerede biler, der har kørt 0-3 Trackdays

Gruppe B – Øvede kørere med indregistrerede biler, der har kørt mere end 3 Trackdays

Gruppe C – Kørere med uindregistrerede biler (undtaget biler med vognbog - tidligere og nuværende racere)

For alle grupper gælder, at:
- bilen skal være i teknisk forsvarlig stand
- Nær-, lang-, bremse- og blinklys skal fungere
- Der skal benyttes styrthjelm
- Bilen må ikke støje mere en 99 db(A) ved forbikørsel. Det er derfor MEGET vigtigt, at I dæmper jeres biler hjemmefra!
- I øvrigt henvises til klubben gældende regler, der forefindes på hjemmesiden.

Passagerer tillades i alle grupper, samt instruktører, der altid tillades som passager.

Nybegynderne får som sædvanlig en grundig instruktion i køreteknik og banen af deres dygtige instruktører inden de skal ud og prøve banen på egen hånd. Instruktør på dagen er DTC-racerkører og Le Mans vinder John Nielsen, der har mangeårig erfaring med banekørsel og køreteknik.

Lidt til ganen
Trackdayklubben byder på morgenbuffet til kørermødet kl. 08.00 og en lækker frokost buffet i middagspausen, hvilket er inkluderet i prisen. Ledsagere til eventet kan købe en madbillet til kr. 125,-.

Priser
I modsætning til andre arrangører af Trackdays, har de valgt at holde deltagerantallet forholdsvist lavt, således alle får maksimalt plads og tid på banen. Kvalitet koster, så derfor har de fastlagt prisen for deres events i 2014 som følger:

Medlemmer:
Gruppe A og B, indregistrerede biler: 1.420,-
Gruppe C, uindregistrerede biler: 1.420,-
Ekstra chauffør på bilen: 250,- pr. pers.

Ikke-medlemmer:
Gruppe A og B, indregistrerede biler: 1.800,-
Gruppe C, uindregistrerede biler: 1.800,-
Ekstra chauffør på bilen: 630,- pr. pers.

"Synes godt om" og vis du deltager i Trackday på Padborg Park.
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.130 sekunder